یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مافیای واردات | باید با رسانه‌های زنجیره‌ای که تولید ملی را تخریب می‌کنند برخورد جدی کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مافیای واردات | باید با رسانه‌های زنجیره‌ای که تولید ملی را تخریب می‌کنند برخورد جدی کرد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: یک جریانی در کشور وجود دارد که غرب‌زده هستند و همه همت خود را بر این گذاشتند که که این باور را در میان مردم ایجاد کنند که ما توانایی انجام هیچ کاری را نداریم.

وی افزود: این جریان مدام به دنبال واردات مختلف از جمله لوازم خانگی هستند و اینگونه القا می‌کنند که کارها و محصولات کشورمان بی‌کیفیت و بی‌ارزش است و قابل رقابت با کالاهای خارجی نیست.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه بیان کرد: این افراد مدام بر طبل ناتوانی کشور در حل مسائل و مشکلات می‌کوبند، اما نخبگان و جوانان ما ثابت کردند که توانایی انجام هر کاری را با تکیه بر توان داخلی دارند.

پژمانفر در ادامه عنوان کرد: باید با عناصر خائن و کسانی که به دنبال وابستگی کشور هستند و با رسانه‌های زنجیره‌ای خود تولید ملی را تخریب می‌کنند، برخورد جدی کرد و نباید از کنار آنان به سادگی عبور کرد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید کالای داخلی مجلس شورای اسلامی تولید ملی واردات مافیای واردات نصرالله پژمانفر کمیسیون اصل نود این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است