شنبه 29 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

‌مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از دو شرکت پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشمی تاکید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صنعت پتروشیمی علاوه بر اهمیت و جایگاه استراتژیک در چرخه اقتصاد کشور به شکل مستقیم و غیر‌مستقیم در زندگی انسان ها تاثیر دارد تا جایی که می‌توان گفت جهان بدون پتروشیمی غیر‌قابل تصور است، از منسوجات و لوازم خانگی گرفته تا محصولات کشاورزی و خوراک روزانه همگی به صنعت پتروشیمی مرتبط هستند. نکته مهم آنکه صنعت پتروشیمی پیشرو در نرخ بهره وری نسبت سوخت به تولید برمبنای استانداردهای جهانی است...

خبرگزاری مهر

وزیر نفت از وجود 70 مجتمع پتروشیمی در کشور خبرداد.

خبرگزاری مهر

مرتضی شاهمیرزایی ضمن تشریح دستاوردهای یک سال اخیر، چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این صنعت گفت: متخصصان ایرانی سکان پتروشیمی را به‌دست گرفتند و این صنعت را بدون خللی اداره کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از ثبت اولین طرح نقشه قالی در تبریز با هماهنگی اداره فرش سازمان صمت، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و انجمن طراحان و نقاشان قالی آذربایجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: درقیاس با سایر دارایی‌های سازمان وضعیت مجتمع پتروشیمی خراسان امیدآفرین است و جز بهترین دارایی‌های ما است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت نفت آرامکوی عربستان و توتال انرژی فرانسه یک مجتمع جدید پتروشیمی با ارزش 11 میلیارد دلار در منطقه صنعتی جبیل عربستان می‌سازند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یک تن کاتالیست ایرانی با موفقیت در مجتمع‌های پتروشیمی روسیه در حال استفاده است و شرکتهای روسیه سفارش های جدید برای خرید کاتالیست ثبت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از طرح‌های خوب جهاد دانشگاهی است که در قالب آن تورهای علمی مختلفی برای دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود و هدف از آن، آشنایی دانشگاهیان با پروژه‌های صنعتی و فناورانه سراسر کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران بیش از 4 هزار واحد دیگر افت کرد تا امروز هم نشان دهد علاقه ای به مثبت شدن ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سرباز وظیفه با چاقو به دو نفر از کارکنان بیمارستان امام علی (ع) تبریز حمله کرد و آنها را کشت.