یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سازمان حفاظت محیط زیست مخالفت خود را با ساخت پتروشیمی در مراتع حسین‌آباد بهشهر اعلام کرده اما با وجود رویه های قانونی برای توقف این طرح اما مدیران مرتبط و بومیان در منطقه می‌گویند فنس کشی و مرز بندی در اطراف میانکاله بعد حدود یکسال بار دیگر از سرگرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت 44.22 درصدی پروژه‌های جمع‌آوری گاز‌های مشعل در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از پیشرفت چشم گیر پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل در سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت 44.22 درصدی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل در سال 1402 خبر داد که پیشرفت آن در سال 1401 بالغ بر 21.33 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه سالانه 700 هزار تن محصولات مختلف در این مجتمع صنعتی تولید می شود، گفت: در حال حاضر پتروشیمی ایلام با 70 درصد ظرفیت فعالیت می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی گچساران از نیمه دوم تیرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی فعالان بخش خصوصی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه توانایی صنعت پتروشیمی ایران متکی به دانش و تخصص داخلی در شرایط تحریم‌ها است، این ظرفیت را بستری مناسب برای تقویت همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی روسیه در شرایط تحریم‌های بین المللی علیه این کشور دانستند. کاتالیست‌های تولید ایران در راه روسیه محمدرضا قربانی از بخش فروش پتروشیمی شازند در این...

وب‌گاه گسترش

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 27 تا 30 اردیبهشت با حضور 1500 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقام مسئول در وزارت صمت گفت: اگر مجتمع پتروشیمی کف عرضه را رعایت نکند سازمان حمایت ورود پیدا کرده و تا مرحله معرفی به تعزیرات پیش می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام خبر افزوده شدن 12 مجتمع تازه پتروشیمی به واحدهای پتروشیمی کشور در سال 1402، گفت: 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه در گردش واحدهای تکمیلی از طریق فروش اعتباری تأمین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیسی گفت: گاهی به اشتباه گمان می‌شود که فرزندآوری نیازمند شرایط اعلای اقتصادی است!

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در جریان سفر یکروزه به استان سیستان و بلوچستان از مجتمع پتروشیمی مکران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توسعه این مجمتع بزرگ پتروشیمی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان از مجتمع پتروشیمی نگین مکران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توسعه این مجمتع بزرگ پتروشیمی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان از مجتمع پتروشیمی نگین مکران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توسعه این مجمتع بزرگ پتروشیمی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور از مجتمع پتروشیمی نگین مکران در منطقه سواحلی مکران بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تفاهم نامه تامین زمین جهت ساخت مسکن کارکنان پتروشیمی امیرکبیر امضاء شد.