شنبه 29 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری مهر

وزیر نفت اعلام کرد: در سال 1401، 190 میلیون بشکه نفت بیشتر از سال 1399 و 83 میلیون بشکه بیشتر از سال 1400 نفت صادر شد و پیش‌بینی امسال رکودی تازه در صادرات نفت ثبت شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت اعلام کرد: در سال 1401، بالغ بر 190 میلیون بشکه نفت بیشتر از سال 1399 و 83 میلیون بشکه بیشتر از سال 1400 نفت صادر شد و بی‌شک در سال 1402 رکوردی تازه را در بحث صادرات خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت گفت: 2.7 میلیارد دلار در پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شده است که این مقدار هزینه براساس برآوردهای کارشناسان در کمتر از یکسال با تولید محصولات بازخواهد گشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجتمع پتروشیمی پارس گلایکول با ظرفیت تولید سالانه بیش از550 هزار تن روز پنجشنبه در آیینی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس‌جمهور در عسلویه بهره‌برداری شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مجتمع پتروشیمی پارس گلایکول با ظرفیت تولید سالانه بیش از550 هزار تن روز پنجشنبه در آیینی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس‌جمهور در عسلویه بهره‌برداری شد.

خبرگزاری تسنیم

افتتاح مرکز آموزشی تخصصی آموزش HSE به همت مجتمع تولید متانول سینا پاسارگاد به عنوان نخستین الگوی کاربردی حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، با حضور مدیرکل بازرسی وزارت کار درحالی آغاز به کار کرد که از سوی مدیران ارشد این نهاد کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت گفت: 99 کاتالیست مورد نیاز صنعت نفت بومی سازی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن و اسرائیل نسبت به تهدید ایران کاملاً با هم هم‌نظرند، اما در مورد اقدامات مهارکننده آن توافق ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: سؤال اساسی این‌است که چگونه بدون توجه به تحولات بازارهای جهانی، در لایحه بودجه قیمت 28 سنت برای گاز خوراک پتروشیمی‌ها تعیین شده و قیمت گاز سوخت تمام صنایع کشور را نیز تحت تأثیر این نرخ تعیین کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاه‌میرزایی امروز در کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی سال 1401 که در محل شرکت ملی گاز ایران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نفت برگزار شد، اظهار داشت: روزانه حدود 80 میلیون متر مکعب گاز در صنعت پتروشیمی ظرفیت مصرف وجود دارد، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی می‌شود برنامه‌های تعمیرات اساسی پتروشیمی‌ها در فصل سرد سال اجرا شوند...

وب‌گاه فرارو

رئیسی خاطرنشان کرد: ممکن است که در اثر برخورد با فساد جیغ عده‌ای که خود را خواص می‌پندارند بلند شود، اما این مسئله به هیچ وجه برای ما اهمیت ندارد

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت پتروشیمی در استان بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.