یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان از ثبت رکورد تاریخی تولید 756 هزار تن محصول در این مجتمع، از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای تولید تجاری هفت محصول و گرید جدید آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر چند رییس سازمان برنامه و بودجه صراحتا اعلام کرده است که دولت در سال جاری و سال آینده قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما پرونده بنزین در فضای اقتصادی و سیاسی ایران باز مانده است.

خبرگزاری مهر

اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای 13 شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از 20 هزار نفت اشتغال ایجاد می شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی با اشاره به برنامه ریزی این وزارت برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات نیمه خام درقالب احداث پارک‌های پتروشیمی، گفت: این اقدام باهدف جلوگیری از خام فروشی و در جهت اقتصاد مقاومتی، ارزآوری و اشتغال زایی صورت گرفته است. وزیر نفت افزود: برای احداث این پارک‌ها به ویژه نقاطی در نوار ساحلی خلیج فارس، دریای عمان و 4 استان شناسایی شده که از این 29...

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت با بیان این که یکی از وظایف اصلی وزارت نفت، جلوگیری از خام فروشی و ورود به تکمیل زنجیره ارزش است گفت: عملیات اجرایی 13 پارک پتروشیمیایی در 13 منطقه در 4 استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به زودی شروع خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اوجی گفت: با احداث پارک های پتروشیمی در 4 استان کشور علاوه بر جلوگیری از خام فروشی شاهد اشتغال زایی برای 20 هزار نفر خواهیم بود.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مدیرانی که کارشان وابسته به فضای سایبری است و بدون آن نمی‌توانند تداوم کار داشته باشند باید سواد لازم امنیت و پدافند سایبری را کسب کنند و اگر بعد از آموزش دیدند که نمی‌توانند این دانش را یاد بگیرند بهتر است که استعفا بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه درگیر جنگ ترکیبی پنج لایه هستیم، تصریح کرد: مدیری که نمی‌تواند سواد امنیت سایبری کسب کند، استعفا دهد.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته سردار غلامرضا جلالی وارد عرصه‌ای از تهدیدات شدیم که پیامدهای متفاوت دارد، به طور مثال حمله سایبری به مجتمع پتروشیمی می‌تواند منتج به نشت شیمیایی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاهمیرزایی؛ مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی امروز در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل صنعت نفت که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، با اشاره به اینکه 6 مجتمع پتروشیمی در ابتدای پیروزی انقلاب در کشور وجود داشت، افزود: امروز در جایگاه ظرفیت 90 میلیون تن تولید پتروشیمی داریم. وی ادامه داد: سرعت توسعه صنعت پتروشیمی در ایران در مقایسه با جهان 2 برابر...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش 66 درصدی صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ازبکستان در سال 2021 نسبت به سال پیش از آن خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز