شنبه 29 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: متخصصان و فعالان صنعت پتروشیمی از 15 کشور دنیا، هفته آینده به ایران می‌آیند تا در همایش مهم بین‌المللی IPF حضور یابند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: نباید از چنین ظرفیت بزرگ سواحل مکران کشور غافل شد چون توسعه این سواحل می‌تواند سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای عالی توسعه سواحل مکران که بعدازظهر روز گذشته به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، راهکار‌ها و موانع اجرایی توسعه این سواحل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. محمد مخبر در این جلسه که با حضور وزرای راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و روسای دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نباید از توسعه سواحل مکران غافل شد، چرا که توسعه این سواحل می‌تواند سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر منطقه عملیاتی خارگ شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: در سال گذشته حدود 47 میلیارد فوت‌مکعب گاز از میادین منطقه عملیاتی خارگ به پتروشیمی این جزیره فرستاده شده است.

خبرگزاری مهر

مدیر منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پارسال حدود 47 میلیارد فوت‌مکعب گاز از میدان‌های این منطقه عملیاتی به پتروشیمی خارک فرستاده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان «پیروز» توله یوزی که در اسارت به دنیا آمد و چند ماهی زنده ماند و ورود آن به ترانه‌ای اجتماعی که میلیون‌ها بار شنیده شد و شهرت جهانی یافت، داستانِ فراگیر شدن فرهنگِ دوست داشتن حیات وحش و همه‌گیر شدن آن در فضای اجتماعی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ایران کنشگری در راه حفظ میراث‌های طبیعی، و مطالبه‌ی حقوق محیط زیستی موضوعی جدی شده و خوشبختانه چند سالی است که کارهای مخربِ محیط زیست نمی‌تواند در سکوت به انجام رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آرامکو، شرکت دولتی نفت عربستان سعودی قرارداد جدید 12.2 میلیارد دلاری با چین امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرامکو عربستان قراردادی با یک شرکت چینی به امضا رسانده است که پیش بینی می شود هزینه این پروژه به 12.2 میلیارد دلار برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نفت گفت: در سال قبل 190 میلیون بشکه نفت بیشتر از سال 1399 و 83 میلیون بشکه بیشتر از سال 1400 صادر شد و پیش‌بینی می کنیم امسال رکوردی تازه در صادرات نفت ثبت شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت اعلام کرد: در سال گذشته 190 میلیون بشکه نفت بیشتر از سال 1399 و 83 میلیون بشکه بیشتر از سال 1400 نفت صادر شد و پیش‌بینی می‌شود امسال رکوردی تازه در صادرات نفت ثبت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر نفت اعلام کرد: در سال 1401، 190 میلیون بشکه نفت بیشتر از سال 1399 و 83 میلیون بشکه بیشتر از سال 1400 نفت صادر شد و پیش‌بینی امسال رکودی تازه در صادرات نفت ثبت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شانا، جواد اوجی در برنامه «شعار سال» رادیو اقتصاد با اشاره به اینکه اکنون صادرات نفت به بالاترین رقم نسبت به دو سال اخیر رسیده است، اظهار کرد: ارز حاصل از این صادرات در سررسید مشخص دریافت و به سامانه نیما و سامانه جدید معاملاتی واریز شده است. وی افزود: با توجه به اینکه یکی از بخش‌های تأمین‌کننده نیازهای ارزی کشور، وزارت نفت است، در دولت...