یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن کارکنان یکی از مجتمع‌های پتروشیمی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با دستیابی شرکت پتروشیمی شازند به دانش فنی تولید توربو اکسپندر، ایران در جمع پنج کشور تولیدکننده این محصول هایتک و منحصر به فرد پیوست.

خبرگزاری مهر

تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب، مصرف بنزین خودروها 2.5 برابر استاندارد جهانی است، انتقال سالانه 50 میلیارد لیتر نفت و فرآورده و... از مهمترین اخبارآب و انرژی در هفته جاری بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اوجی گفت: تولید نفت کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی 20 ماه به بیش از 3 میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت تأکید کرد: تولید نفت کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی 20 ماه به بیش از 3 میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: آغاز بهره‌برداری از مجتمع پتروشیمی شهرستان نمین منوط به احراز استانداردها و همچنین اجرای تکالیفی است که در مجوز اولیه این مجموعه صنعتی اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - این روزها زمزمه‌هایی از آغاز دوباره اجرای احداث پتروشیمی میانکاله اما چند کیلومتر دورتر از مکان قبلی به گوش می‌رسد هرچند که محیط زیست می‌گوید هنوز نامه یا درخواستی برای این طرح جدید به این سازمان ارسال نشده اما صاحب نظران تکیه بر قانون و نگاه کارشناسی را راهبرد قطعی اجرا یا لغو این طرح می‌دانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

احداث پتروشیمی در میانکاله سال گذشته با تلاش سازمان حفاظت محیط‌زیست متوقف شد اما چند روزی است که دوباره زمزمه‌هایی از آغاز اجرای این طرح اما چند کیلومتر دورتر از مکان قبلی به گوش می‌رسد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مسجدسلیمان - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از روند اجرای طرح مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از تمدید مجوزهای پتروپالایش بختیاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

در حالی که به نظر می‌رسید خطر ساخت یک مجتمع پتروشیمی در میانکاله برطرف شده است، اما شنیده‌ها حکایت از برنامه ریزی برخی برای ساخت این مجتمع، 15 کیلومتر دورتر از جای قبلی دارد.

خبرگزاری مهر

خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن 500 میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال 3200 است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: متخصصان و فعالان صنعت پتروشیمی از 15 کشور دنیا، هفته آینده به ایران می‌آیند تا در همایش مهم بین‌المللی IPF حضور یابند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: نباید از چنین ظرفیت بزرگ سواحل مکران کشور غافل شد چون توسعه این سواحل می‌تواند سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.