جمعه 14 اردیبهشت 1403

مجتهد: تا زمانی که در راه انقلاب هستیم شیطنت غربی‌ها هم هست

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مجتهد: تا زمانی که در راه انقلاب هستیم شیطنت غربی‌ها هم هست

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، صبح امروز 10 آبان جمع زیادی از جامعه ایثارگران اعم از خانواده شهدا و جانبازان با تجمع مقابل سفارت آلمان اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های مغرضانه این کشور علیه ملت و حکومت جمهوری اسلام ایران نشان دادند.

یوسف مجتهد معاون حقوقی شبکه ملی ایثارگران که خود از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی است با حضور در این اجتماع گفت: این سیاست آلمان امر غریبی نیست. ما 42 سال است در سطح بین‌المللی با این مواضع غربی‌ها مواجه هستیم.

وی با یادآوری اینکه آلمان در جنگ تحمیلی سلاح شیمیایی به عراق داد، افزود: این کشور و فرانسه و البته همه غربی‌ها پشت عراق ایستادند تا با ایران مقابله کنند. این اولین بار نیست که جمهوری اسلامی با چنین اتحادی مواجه می‌شود.

مجتهد بیان داشت: عناصر خود فروخته داخلی مثل کومله و دموکرات و منافقین که دم از وطن دوستی می‌زنند اما در کنار آمریکا و انگلیس علیه کشور قرار دارند. یادمان نرفته که منافقین در جنگ هم همراه رژیم بعث با هموطنانش می‌جنگید.

وی با اشاره به تجمع برلین گفت: غربی‌ها بارها از ایران شکست خوردند برای همین در این حرکت‌های آخر سعی می‌کنند هر چه توان دارند جمع کنند. آنها از هرزه‌های سیاسی گرفته تا اراذل و اوباش و گروه‌های معاند و تجزیه طلبان همه را جمع کردند و تمام فضای مجازی و رسانه‌ای را به دست گرفتند که علیه انقلاب کار کنند.

معاون حقوقی ایثارگران ادامه داد: در تجمع برلین آنها می‌دانستند ممکن است دیگر چنین فرصتی پیدا نکنند برای همین سرویس‌های جاسوسی‌شان سال‌ها تلاش کردند با اولین فرصت دست به اینگونه اقدامات آشوبگرانه بزنند.

وی بیان داشت: به گفته خود غربی‌ها همه تجمع‌کنندگان چند ده هزار نفر بودند در حالی که چند میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند که با آنها همراه نشدند. همین چند هزار نفر هم از کشورهای مختلف با هزار تبلیغات جمع شدند.

مجتهد گفت: ملت و جوانان ما باید هوشیار باشند و گول غربی‌ها را نخورند. غربی‌هایی که روی جوانان ما سرمایه‌گذاری کردند زیرا برخی از این عزیزان سابقه گذشتگان خود و رشادت‌هایشان را نمی‌دانند. جنایت‌های آمریکا و انگلیس رژیم پهلوی را نمی‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر مورد توطئه دشمنان قرار نگیریم باید به راهمان شک کنیم. تا زمانی که ما با قدرت ادامه می‌دهیم این شیطنت‌ها وجود دارد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

آلمان

یوسف مجتهد تجمع ایثارگران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مجتهد: تا زمانی که در راه انقلاب هستیم شیطنت غربی‌ها هم هست 2
مجتهد: تا زمانی که در راه انقلاب هستیم شیطنت غربی‌ها هم هست 3