سه‌شنبه 29 خرداد 1403

مجلس و دولت در چارچوب قانون همکاری می‌کنند / بدخواهان سوءاستفاده نکنند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مجلس و دولت در چارچوب قانون همکاری می‌کنند / بدخواهان سوءاستفاده نکنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به رأی عدم اعتماد مجلس به دومین گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: برخلاف نظر بدخواهان، مجلس و دولت برای خدمت‌رسانی به مردم همکاری و هماهنگی کامل در چارچوب قانون اساسی دارند.

وی ادامه داد: دیروز آقای رئیس‌جمهور به درستی گفت که دولت بر اساس شاخص‌های مدنظرش فردی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کرده و مجلس نیز اختیار دارد که هرگونه تصمیمی بگیرد، مجلس نیز در این خصوص بر اساس مصالح آموزش و پرورش عمل کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس طبق قانون و بر اساس سوگندی که یاد کرده برای تأمین حقوق فرهنگیان اقدام کرد لذا بدخواهان این کشور تصور نکنند که بهانه‌ای برای گل‌آلود کردن فضا پیدا کرده‌اند.

نخعی خاطرنشان کرد:‌فرهنگیان امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجهند و مسائلی مانند نظام رتبه‌بندی، تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی و مربیان نهضت سوادآموزی و مشکلات ریز و درشت دیگر می‌طلبد که سریع‌تر اقدام شود.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش قانون اساسی رئیس‌جمهور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است