دوشنبه 16 مهر 1403

محسن چاووشی بیش از یک میلیارد ریال در جشن گلریزان خراسان شمالی کمک کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
محسن چاووشی بیش از یک میلیارد ریال در جشن گلریزان خراسان شمالی کمک کرد

بجنورد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: محسن چاووشی خواننده پاپ یک میلیارد و 320 میلیون ریال در جشن گلریزان که با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان در زندان بجنورد برگزار شد، کمک کرد.

عبدالرحیم گرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جشن گلریزان سه شنبه شب همچنین نیکوکاران استان 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

وی افزود: در این راستا، 14 زندانی جرایم غیرعمد با میزان بدهی سه میلیارد و 100 میلیون ریال از زندان های این استان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: علاوه بر کمک محسن چاووشی خوانند پاپ، اسدالله جولایی رییس هیات امنای ستاد دیه کشور نیز 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان خراسان شمالی کمک کرد.

وی بابیان اینکه هم اینک 96 زندانی جرایم غیرعمد با میزان بدهی 180 میلیارد ریال در انتظار کمک نیکوکاران هستند اظهار داشت: کمک های افراد نیکوکار هنوز هم ادامه دارد در این استان 2 جشن گلریزان دیگر نیز تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

جرایم غیرعمد شامل ناتوانی در پرداخت مهریه، نفقه، محکومیت هایی غیر از کلاهبرداری، تصادفات جاده ای و حوادث کارگاهی است.

در عید نوروز امسال هم 15 زندانی جرایم غیرعمد این استان با کمک و مشارکت نیکوکاران آزاد شدند.

در مجموع در سال گذشته با کمک خیران، ستاد دیه و تسهیلات قرض الحسنه ای بیش از 200 زندانی غیر عمد و مالی این استان از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان شمالی شماره حساب های 88888 نزد بانک تجارت، شماره حساب 0105570762000 نزد بانک ملی، شماره کارت 5859837000426185 که به نام ستاد دیه استان در بانک ها افتتاح شد را برای اعلام به خیرین در جهت کمک به مدد جویان بدهکار مالی و غیر عمد اعلام کرد.

هم اینک حدود هزار و 400 نفر در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

استان خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که در هشت شهرستان سکونت دارند.

*س_برچسب‌ها_س*