شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری امارات «وام» گزارش داد که محمد بن زاید، رئیس امارات و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه طی این دیدار درخصوص سطح توسعه شراکت استراتژیک دو کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی، زیست محیطی، تغییر آب و هوا و علوم فضایی و انرژی تجدیدپذیر گفتگو کردند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار مقابل الجزیره با دو گل مغلوب شدند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیزده سال پس از آغاز یک جنگ خانمان‌سوز در سوریه به بهانه پروژه آمریکایی بهارعربی حالا منطقه آماده فصل تابستان است، این تغییر فصل محصول شهدای مقاومت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نائب رئیس امارات، طی حکمی دو فرزند خود را به عنوان معاونان خود منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

الشارجه در ماراتن تمام نشدنی پنالتی‌ها، العین را شکست داد و قهرمان جام جذفی امارات شد.

وب‌گاه ورزش سه

الشارجه در ماراتن تمام نشدنی پنالتی‌ها، العین را شکست داد و قهرمان جام جذفی امارات شد.

خبرگزاری تسنیم

مقامات عالی هند، تاجیکستان، امارات متحده عربی، لیبی و قزاقستان عید فطر را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس و نواب رئیس دولت امارات متحده عربی در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهور تبریک گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

تهدیدات اسرائیل برای حمله به ایران و عادی سازی روابط اسرائیل با چند کشور منطقه، زمینه ای برای بهبود روابط میان ایران و کشورهای جنوب خلیج فارس فراهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه عوامل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بر تغییر سیاست خارجی "محمد بن سلمان" در عرصه منطقه‌ای موثر و تاثیرگذار بوده است، گفت: پالس‌های مثبتی که از سوی ایران در جهت اجرای سیاست همسایگی نیز به کشورهای منطقه داده شد بر تغییرات ایجاد شده در منطقه موثر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های مصر از سفر رئیس امارات به قاهره برای دیدار با رئیس جمهور این کشور خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه فوربس در مطلبی به فاصله‌گیری تدریجی امارات از واشنگتن و آینده احتمالی این رابطه پرداخته است: «گام اول را عربستان برداشت. شاید استقبال عربستان از جو بایدن در سفر سال گذشته‌اش به ریاض را «سرد» توصیف نکنیم، اما قطعا «گرم» هم نبود. بعد از آن بود که سعودی‌ها چین را برای میانجی‌گری با ایران انتخاب کردند. در مذاکرات میان تهران و ریاض هیچ‌یک از مقامات واشنگتن یا بروکسل حضور نداشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت امارات متحده عربی در جوابیه‌ای به روزنامه آسوشیتدپرس آمریکا، گفت که سند ادعایی درباره همکاری ابوظبی با روسیه علیه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس صحت ندارد. به نوشته وبگاه الخلیج آنلاین، امارات در این بیانیه مطبوعاتی گفته است: «مقامات اماراتی سند را مشاهده نکرده‌اند و ادعا‌های مطرح شده درباره سرویس امنیت فدرال روسیه به شکل قاطعی اشتباه...