یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنسولگری امارات در شهر العین واقع در صحرای غربی امروز (چهارشنبه) در حالی گشایش یافت که رسانه های مغرب پیش بینی کردند به احتمال بسیار زیاد در هفته های آینده آمریکا و امارات بر رباط جهت پذیرش طرح پیشنهادی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فشار وارد کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو انجمن مقاومت در برابر عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، اقدام ابوظبی در پیش قدم شدن برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را پشت کردن به ابتکار صلح عربی دانست و گفت: امارات با پیش قدم شدن برای عادی سازی روابط در راستای تقویت رژیم اسرائیل و تضعیف فلسطین کار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امارات به عنوان اولین کشور عربی برای گشایش کنسولگری در شهر «العیون» واقع در منطقه صحرای غربی که جبهه آزادی‌بخش پولیساریو و پادشاهی مغرب بر سر کنترل آن مناقشه دارند، اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیخ "اکرم الکعبی" دبیرکل جنبش نجباء در دیدار با دکتر علی اکبر ولایتی از رابطه محکم این جنبش با گروه‌های مقاومت فلسطینی خبر داد و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت ورود به هر جنگی، پایان خود را رقم خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که سران کشورهای جهان از نزدیک روند انتخابات ایالات متحده را دنبال می کنند، اما رهبران برخی کشورها با دقت بیشتری در مقایسه با دیگران، نظاره گر اوضاع آن هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مایک ایوانز» بنیانگذار مرکز میراث دوستان صهیونیست از اعطای جایزه «صهیون» به «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی «حمد بن عیسی» شاه بحرین، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی، «محمد ششم» شاه مغرب و «هیثم بن طارق» سلطمان عمان به عنوان دوستان رژیم اسرائیل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین هواپیمای اماراتی شرکت هواپیمایی «الاتحاد» متعلق به ابوظبی در چارچوب توافق سازش و ادامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در شهر تل آویو به زمین نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ایدی کوهن» رییس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گفت که امارات متحده عربی و بحرین به شیوه ای غیرعادی با اسرائیل سازش کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرار است امروز یک شنبه (27 مهر) توافق دیگری میان بحرین و رژیم صهیونیستی که از جمله شامل ایجاد روابط دیپلماتیک و تاسیس سفارتخانه است، امضا شود، تواقفی که در راستای توافق قبلی قلمداد می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از حمله چند روزه گذشته بندر بن سلطان رئیس سابق دستگاه اطلاعات سعودی و سفیر سابق عربستان در واشنگتن و یورش مزدوران قلم به دست وابسته به ریاض این بار نوبت به مقام های اماراتی رسید تا به فلسطین و مسئولان فلسطینی حمله کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کشتی باری اماراتی که از بندرگاه " جبل علی " در دبی حرکت کرده بود، امروز (دوشنبه) وارد بندر «حیفا» در فلسطین اشغالی شد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد امارات درباره همکاری در مورد واکسن کرونای روسی به نام «اسپوتنیک 5» گفت وگوی تلفنی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا یکشنبه شب در تماس تلفنی با "محمد بن زاید" ولیعهد ابوظبی از وی خواست از رهبران خاورمیانه بخواهد روابط خود را با تل آویو عادی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر و «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عادی سازی رابطه با اسراییل بدون شک از اهداف دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌رود. ترامپ به دنبال این است در فاصله باقی مانده تا انتخابات حداقل یک کشور عربی دیگر را هم به جمع متحدانش اضافه کند. با توجه به شرایط بحرین و موقعیت رژیم صهیونیستی، این توافق در مقطع کنونی بیشتر از آنچه جنبه عملیاتی داشته باشد، جنبه نمایشی دارد و ابزاری برای پیشبرد منافع...