یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه دیلی صباح چاپ ترکیه در گزارشی به مساله تنش زدایی میان ایران و عربستان سعودی پرداخت و نوشت: «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی اخیر در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور از تمایل خود برای داشتن روابط خوب و متمایز با ایران سخن گفت. وی همچنین از علاقمندی خود برای حل مشکلات بین ریاض و متحدانش با تهران و تقویت منافع دوجانبه و مثبت با این کشور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ترکیه‌ای دیلی صباح در گزارشی ناکامی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در تشکیل بلوک ضد ایرانی، خروج از انزوای ناشی از بحران یمن و عقب نشینی آمریکا از منطقه را از دلایل تمایل بن سلمان برای تنش زدایی با ایران مطرح کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر خارجه عربستان با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد و در خصوص آخرین تحولات در روابط دو کشور و مسایل مهم منطقه‌ای با وی تبادل نظر کرد.

خبرگزاری ایسنا

کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، عمان و کویت طی چند هفته به برنامه های چند میلیارد دلاری برای فروش داراییهای انرژی یا صدور اوراق قرضه با پشتوانه این داراییها سرعت بخشیده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسکای نیوز، محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در سفری کوتاه به مصر پرونده‌های مختلفی از جمله بحران سد النهضه را با رئیس جمهوری مصر بررسی کرد. وی در سفر به قاهره درباره مسائل مختلفی از جمله بحران سد النهضه با «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر رایزنی کرد. «بسام راضی»، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در بیانیه‌ای گفت: دو طرف درباره پرونده‌های بسیاری و...

وب‌گاه عصر ایران

اعلام تشکیل این صندوق بعد از تماس تلفنی میان محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل صورت گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسیاری از احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌ها نسبت به خبر عادی سازی مغرب با رژیم صهیونیستی و لقب گرفتن ششمین کشور عربی برای برقراری رابطه با تل اویو واکنش نشان دادند و این مسأله را محکوم کردند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه با «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی در لندن دیدار و درباره تحولات خاورمیانه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: در خصوص طراحان و عاملان ترور شهید فخری‌زاده شواهد مختلفی وجود دارد که صهیونیست‌ها در این موضوع نقش داشتند اما آیا صهیونیست‌ها به تنهایی و بدون همکاری مثلا سرویس آمریکا یا سرویس دیگری قادر بودند این کار را انجام بدهند؟! قطعا قادر به انجام این کار نبودند، جزئیات این برای بخش‌های امنیتی ما مشخص شده اما تا تکمیل این تحقیقات ترجیح این است که ما...

خبرگزاری ایسنا

شکاف میان امارات متحده عربی و اوپک به تغییر روابط این کشور حوزه خلیج فارس با عربستان سعودی اشاره دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک دیپلمات پیشین گفت: مصوبه اقدام راهبردی مجلس یک واکنش انفعالی و احساسی به تحولات بین المللی هفته های اخیر است که خواسته ها و آرزوهای تیم بی را محقق می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهروندان سودانی در حال آماده سازی پرونده قضایی برای طرح در دادگاه کیفری بین المللی علیه «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و «خلیفه حفتر» مسئول دولت شرق لیبی به اتهام قاچاق انسان هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وادادگی رژیم حاکم بر بحرین در عادی سازی روابط با صهونیست ها و در ادامه اعزام دو هیات سیاسی و سپس اقتصادی به سرزمین های اشغالی، نتانیاهو را به حدی ذوق زده نمود که اذعان کرد، منافعی که از سازش به دست آورده را باور نمی کند.

خبرگزاری ایسنا

پس از این که شکست مذاکرات درباره ادامه محدودیت عرضه فعلی نفت در سال میلادی آینده، شکافهای خطرناک در همبستگی اعضای اوپک پلاس را نمایان ساخت، اوپک و متحدانش بی سروصدا برای حل اختلافات تلاش می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقامات عربستان سعودی که پس از ولیعهدی محمد بن سلمان و از 2 سال قبل تلاش خود را برای حذف اردن و جایگزین کردن خود به عنوان رییس شورای تصمیم گیر اوقاف قدس به کار گرفته است، همچنان با کمک رسانه های رژیم صهیونیستی به این تلاش ادامه دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "مولود چاووش اوغلو" وزیر امورخارجه ترکیه عصر جمعه با اشاره تلویحی به امارات اعلام کرد که عادی سازی روابط با اسرائیل مشروط به توقف الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی کلاهبرداری بیش نیست.