یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روز پس از امضای توافق ننگین امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی روز پنجشنبه در حرف هایی توطئه آمیز گفت: در فکر جایگزین کردن محمد دحلان رهبر سابق جنبش فتح با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل در کاخ سفید توسط امارات و بحرین، خشم گسترده فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه الاخبار لبنان در صفحه نخست شماره امروز سه شنبه با چاپ تصویر بزرگی از محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، در تیتر اصلی خود با اشاره به توافق عادی سازی روابط امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، آن را «خیانتی مجانی» توصیف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه "الجزیره" قطر در برنامه‌ای با عنوان «آنچه پنهانی بزرگی است»، با نمایش دستاوردهای یگان‌های «مهندسی و ساخت» تیپ‌های «القسام» شاخه نظامی «جنبش حماس»، از توانایی این یگان‌ها در ساخت موشک با قدرت تخریب بالا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال آغاز رسمی روابط سیاسی میان رژیم صهیونیستی و امارات متحدهد عربی، ابوظبی از امضای چند یادداشت تفاهم میان دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید و مؤسسه علوم وایزمن اسرائیل در زمینه‌های مختلف خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «علی النعیمی» رئیس «کمیته دفاع و روابط خارجی امارات» روز سه‌شنبه با انتقاد از فلسطینی‌ها، از آن‌ها خواست که پای میز مذاکره با رژیم صهیونیستی بنشینند و تاکید کرد که وقوع هرگونه جنگی در غزه، تاثیری بر روابط اسرائیل و امارات نخواهد گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام اماراتی گزارش دادند که «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی به زودی به قدس اشغالی سفر خواهد کرد. این مقام اماراتی نیز گفت که توافق سازش ابوظبی با تل آویو طی ماه جاری میلادی در کاخ سفید به امضا خواهند رسید. شبکه 13 رژیم صهیونیستی دو روز پیش گزارش داد که هنوز تاریخ نهایی مراسم امضای توافق سازش در واشنگتن نهایی نشده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فروش تسلیحات پیشرفته از جمله جنگنده‌های «اف 35» آمریکایی به امارات، به محل اختلاف رژیم صهیونیستی و اماراتی‌ها تبدیل شده، اما نهایتا تل آویو در ظاهر زیر بار تحویل این جنگنده‌ها به ابوظبی در قبال دریافت تسلیحات پیشرفته‌تر از واشنگتن رفته است.

خبرگزاری ایسنا

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، در گفتگویی تفصیلی با شبکه العالم به آخرین تحولات منطقه به ویژه پرونده سازش اسراییل و امارات و آینده پروژه عادی سازی روابط دیگر کشورهای عربی با رژیم منحوس صهیونیستی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر در دیدار با «عبد اللطیف بن راشد الزیانی» همتای بحرینی خود در قاهره، بر راه حل دو کشور برای حل و فصل منازعات فلسطین و اسرائیل و لزوم مقابله با مداخلات خارجی در لیبی تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ وب‌گاه خبری وابسته به روزنامه صهیونیستی «اورشلیم پست» در گزارشی با عنوان «پیمان صلح یا عادی سازی روابط؟ نامش هرچه باشد، در هرصورت خاورمیانه در حال تغییر است» نوشت: این توافق صلح است یا عادی‌سازی روابط؟ این سوال بسیاری از افرادی است که از زمانی که اسرائیل و امارات توافق کردند روابط بین دو [رژیم] رسمی شود، از خود می‌پرسند. از یک طرف، امارات کشوری عربی در منطقه...