دوشنبه 16 مهر 1403

محمد صادق خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
محمد صادق خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ علی بهتدری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، امروز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه 1402، از تغییرات جدید در اعضای کابینه و همچنین تغییر مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

سخنگوی دولت در جلسه امروز هیئت دولت در تشریح تغییر مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: با توجه به اولویتی که حوزه نوآوری و شکوفایی و حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان وجود دارد به صندوق نوآوری و شکوفایی کشور مربوط می‌شود، رئیس جمهور تصمیم گرفتند از خدمات آقای دکتر خیاطیان در مدیریت این نهاد استفاده شود. محمدصادق خیاطیان که به عنوان مدیر عامل این صندوق انتخاب شد، سوابق متعددی در حوزه‌های علم و فناوری و حوزه‌های حمایتی در مسئله دانش‌بنیان‌ها دارد.

پیش از این، علی وحدت با حکم ریاست جمهوری پیشین، حسن روحانی، در پاییز سال 1397 به عنوان مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی انتخاب شده بود و هم‌اکنون، محمدصادق خیاطیان به عنوان چهارمین مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می‌شود.

محمدصادق خیاطیان، دارای مدرک دکترای مدیریت فناوری از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی است. وی در حال حاضر رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در دولت سیزدهم است و ریاست مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کارنامه اجرایی وی به چشم می‌خورد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید محمدصادق خیاطیان صندوق نوآوری و شکوفایی دولت سیزدهم این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است