سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

فیلم مولودی‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت علیهم‌السلام را در مدح پیامبر (ص) و در ایام ولادت با سعادت آن حضرت تماشا می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

فایل صوتی مولودی خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت علیهم السلام به مناسبت آغاز سالروز امامت امام زمان (عج) منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - مراسم عزاداری روز شهادت حضرت امام رضا (ع) صبح شنبه با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم که به علت رعایت ضوابط بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی در سخنانی، برادری و ارتباط بین مؤمنین را لازمه درک مراتب توحیدی دانست و گفت: در نگاه دینی و بر اساس روایات متعدد، ایثار و گذشت، خوشرویی، انفاق و گره‌گشایی...

خبرگزاری تسنیم

فایل صوتی صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) را در سالروز شهادت آن امام همام و در آخرین روز از ماه صفر با نوای محمود کریمی میشنوید.

خبرگزاری مهر

فرهاد بهادرانی به جمع دستیاران محرم نویدکیا در کادرفنی سپاهان اصفهان اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه پنج سیما در روزهای پایانی ماه صفر و به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه های متنوع مذهبی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

خبرگزاری ایسنا

مسئول کمیته اپیدمولوژی مبارزه با کرونا دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: اگر مردم در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی کوتاهی کنند و در این امتحان رفوزه شویم، قطعا روزهای فاجعه باری پیش رویمان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

امسال قرار است همه با هم زیارت اربعین امام حسین (ع) را از خانه‌هایمان همنوا با رهبر معظم انقلاب زمزمه کنیم. صورت زیارت اربعین با نوای محمود کریمی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ "الیک راجعون" با صدای محمود کریمی به مناسبت ایام اربعین و در فراق بارگاه مطهر سیدالشهدا (ع) و قمر بنی هاشم (ع) منتشر شد.

خبرگزاری مهر

برنامه‌های اجرا شده توسط یازده مداح در ایام عزاداری حسینی، در قالب نشستی با عنوان «محرم امسال» مورد تحلیل اجتماعی، فرهنگی، هنری و ادبی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

امسال به دلیل شیوع کرونا و فراقی که برای زائران ایرانی اربعین ایجاد شده، نواهای ماندگار مداحان اهل‌بیت (ع) در آستانه اربعین منتشر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با ایام اربعین حسینی، شورای معارف سیما برنامه‌های ویژه‌ای را از شبکه های مختلف سیما پخش می‌کند تا در غیاب حرکت عظیم راهپیمایی اربعین، دلهای عاشقان حسین (ع) را روانه کربلا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما در آستانه اربعین حسینی، پخش زنده مراسم اربعین از عتبات عالیات، ویژه برنامه‌های تلویزیونی، مستند و... را در جدول پخش برنامه‌های خود جانمایی کرده اند.

خبرگزاری ایسنا

شبکه های سیما در آستانه اربعین حسینی، پخش زنده مراسم اربعین از عتبات عالیات، ویژه برنامه های تلویزیونی، مستند و... را در جدول پخش برنامه های خود جانمایی کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

ویروس کرونا به‌عنوان یک بحران اجتماعی توانست در میان افراد مذهبی و به‌ویژه مداحان نیز تحولی بوجود بیاورد و سبک و سیاق فعالیت آنها را تغییر دهد.