دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: میزان جانباختگان کرونا در این شهرستان و زرندیه در فروردین امسال نسبت به ماه قبل از آن 75 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه تابناک

علامه طباطبایی (ره) درباره این ماه می‌گفت: «تقوا تنها از راه روزه و خودداری از شهوات، به دست می آید... چون کسی که خدا را در دعوتش به اجتناب از خوردن، نوشیدن و عمل جنسی که امری مباح است، اجابت می کند، قهرا در اجابت دعوت به اجتناب از گناهان و نافرمانی ها، شنواتر و مطیع‌تر خواهد بود؛ این است معنای آن که فرمود: «لعلکم تتقون».

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - بر اساس اعلام سخنگوی دانشکده علوم پزشکی در شبانه روز اخیر 6 نفر از اهالی ساوه و زرندیه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: در شبانه روز گذشته 445 نفر در این شهرستان و زرندیه به ویروس کرونا مبتلا شدند و چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند که بیشترین آمار ثبت شده برای یک شبانه روز محسوب می شود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از تبدیل وضعیت بحرانی شهرستان به وضعیت هشدار خبر داد و گفت: برای کاهش آمار مبتلایان طرح استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی و ممانعت از خروج مبتلایان به بیماری کووید 19 از منزل، با اجرای طرح ردیابی هوشمند اجرایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: محدودیت های ویژه مناطق قرمز کرونایی در این شهرستان تا جمعه هفته جاری و منع تردد شبانه نیز در صورت تصویب احتمالی، تا شب یلدا ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - بر اساس اعلام مراجع بهداشتی در سطح کشور، در پایان نخستین هفته از محدودیت های ویژه کرونا موارد شیوع و شمار مبتلایان به ویروس کرونا سیر کاهشی یافته است و این امیدواری وجود دارد که تبعات موثر و روند کاهشی در پایان دومین هفته نیز تداوم داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - جمعی از کشاورزان اصفهانی روز دوشنبه با حضور در میدان پزوه واقع در خوراسگان در شرق این خطه، خواسته‌های خود بویژه بازگشایی زاینده رود و تخصیص حقابه‌ها از این رودخانه را مطالبه کردند.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی که چند سالی از مشکل شنوایی رنج می‌برد، تحت عمل جراحی قرار گرفت. او باید به‌طور مطلق از قرارگرفتن در معرض صداهای بلند اجتناب کند.

خبرگزاری مهر

فرزند محمود کریمی از مادحان تهرانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از انجام جراحی موفقیت‌آمیز روی پدر خود خبر داد.

خبرگزاری مهر

وال بریل در نشست رابطه آزادی و قداست دینی گفت: فرانسه به بهانه آزادی و سکولاریزم بدنبال حذف نمادها و هویت دینی است.

خبرگزاری ایسنا

وال بریلو در نشست مجازی بررسی رابطه آزادی و قداست دینی که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در مانیل برگزار شد، احترام به مقدسات ادیان الهی را ضروری دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه «تهران 20» امشب (شنبه 17 آبان ماه) به تبیین و تشریح آخرین وضعیت تصمیم‌گیری در مورد تعطیلی 2 هفته‌ای تهران برای قطع زنجیره انتقال کرونا و اقدامات لازم برای پشتیانی از کسب و کارها در این مدت می‌پردازد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مولودی‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت علیهم‌السلام را در مدح پیامبر (ص) و در ایام ولادت با سعادت آن حضرت تماشا می‌کنید.

خبرگزاری مهر

محمدمهدی سیار گفت: برخی از کارهای ملودی‌محور و نغمه‌محوری که امروز در حوزه موسیقی و مداحی تولید می‌شود؛ درحال تبدیل شدن به جریان ادبی قابل‌قبول و جاافتاده است.