سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از مداحان، سخنوران و حماسه‌سرایان ایام محرم تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان

امسال ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) در حالی با رعایت ستایش برانگیز پروتکل‌های بهداشتی در سراسر ایران اسلامی برگزار شد، که یک غایب بزرگ داشت؛ حاج قاسم.

خبرگزاری مهر

در میان همه اخبار بد معیشتی و نابسامانی مدیریتی؛ اتفاقاتی در عرصه رویدادهای مردمی در حال رخ دادن است. رویکرد بازگشت به مردم با قوت در حال تداوم و باز کردن جای خود است.

خبرگزاری ایرنا

با صدای محمود کریمی

خبرگزاری میزان

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: حضور و مداحی حاج محمود کریمی در جمع مردم کوره‌پز خانه‌های جنوب تهران برخاسته از یک «بصیرت نافذ» در عصر احساس بی عدالتی است.

خبرگزاری ایرنا

نوحه "شدی پاره پاره، قصیده، غزل، مثنوی، چارپاره" باصدای محمود کریمی

خبرگزاری مهر

در آخرین روز از دهه اول محرم و آخرین شماره پرونده خواهرانه‌های عاشورایی مدافعین حرم؛ خواهر شهید حججی از زندگی این قتیل راه حق و سرباز اباعبدالله (ع) برایمان می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماهنگ «الحمدالله الذی خلق الحسین» از آثار تولید شده در مجموعه تصویری - موسیقایی «رستاخیز عام» محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) در روز تاسوعای حسینی تماشایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شما می‌توانید گلچینی از بهترین مداحی‌ها ویژه تاسوعای حسینی را در این گزارش دریافت کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باز این چه شورش است که در خلق عالم است. امسال ویروس کرونا حال و هوای محرم را متفاوت کرد و مردم که از6 ماه پیش با آسیب‌های این ویروس درگیر شده بودند، نمی‌دانستند که آیا این ویروس شیطان صفت اجازه برگزاری مراسم ماه محرم و صفر را به عزاداران حسینی می‌دهد یا نه.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مداحی جدید محمود کریمی در منزل شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

چهارپایه خوانی محمود کریمی در شب تاسوعای حسینی سال 1398 در تهران

خبرگزاری ایرنا

همراه بابایی هم قد سقایی! طفل شهید من مابین مردایی... سر بچم روی نیزه سر باباش روبروشه؛ الهی مادر بمیره سر نیزه تو گلوشه! گریه کم کن برام علی لای لای؛ آی بالام علی لای لای... هرجا رفتی میام علی لای لای؛ آی بالام علی لای لای... خوندی رجز مادر مثل علی اکبر! با گریه تو میدون گفتی انالحیدر! تو نمیخواستی که تنها؛ توی گهواره بمونی... چه رجزهایی که خوندی؛ با زبون بی زبونی! این شده ناله هام...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات های مختلف در شهر تهران با برپایی مراسم های عزاداری با حفظ پروتکل های بهداشتی، مراسم شب تاسوعا را برگزار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز