سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب فایل تصویری مداحی مداحان اهل بیت (ع) در شب هشتم محرم 99 را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - مراسم عزاداری شب هشتم محرم با مداحی محمود کریمی در بهشت زهرا (س) و هیئت حضرت علی اکبر شهرری در بوستان مدرس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رسانه‌های غربی - عبری و عربی؛ معماران تابستان داغ ضد ایرانی به دلیل محاسبه نکردن محرم و صفر در مناسبات ایرانیان و ظرفیت های آن، به محاصره های نیروهای مردمی - انقلابی محرم درآمده اند و به نظر می رسد این محاصره حداقل تا 50 روز دیگر تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب فایل تصویری مداحی مداحان اهل بیت (ع) در شب هفتم محرم 99 را ببینید.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس اول مجلس در نامه ای خطاب به محمود کریمی، تاکید کرد: تکیه سیار در کوچه پس کوچه‌های شهر، نقش بسزایی را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه مجالس عزای امام حسین (ع) داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عزای حسینی از 6 تا 11 شهریور از ساعت 18 در دفتر حجت‌الاسلام رئیسی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب فایل تصویری مداحی مداحان اهل بیت (ع) در شب ششم محرم 99 را ببینید.

خبرگزاری ایسنا

نشست تخصصی «هدایت و حمایت از نوآوری شهری» با محوریت نوآوری در شهر تهران و نقش نهادهای مختلف در توسعه آن به صورت مجازی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این نشست که به همت دبیرخانه تهران هوشمند برگزار شد، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری و دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، محمود کریمی، موسس شبکه نوآوری پلنت و عضو هیات مدیره فناپ پلاس، رضا کلانتری نژاد، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل «هم آوا» و کاوه یزدی فرد، مدیر عامل آژانس...

وب‌گاه مشرق نیوز

محرم امسال به دلیل شرایط کرونایی، حال و هوای متفاوتی با ممنوع شدن بسیاری از برنامه‌های هرساله حاکم شده است و فضا برای نوآوری در عزاداری فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

صدای ضبط خاموش می‌شود و مداح معروف تهران در تاریکی کوچه شروع به روضه‌خوانی می‌کند.«آی عاقلآ، آی عاقلآ بیان بیرون از خونه // ما رو تماشا بکنید، به ما می‌گن دیوونه.»

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی در شب چهارم ماه محرم، به محله شاپور خیابان وحدت اسلامی رفت و روضه‌خوانی کرد.

وب‌گاه تابناک

هیات‌ها غالبا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت برگزار شدند و شیوه متفاوتی در برپایی عزادارای‌ها در این سال سخت در پیش گرفته شد که نشان می‌دهد، شور و شعور در این آیین عظیم با هم هم‌قافله شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.