سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

حیدر توکل به همراه محمود کریمی در منطقه 17 شهریور به مداحی پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

سوم ماه محرم به اسم حضرت رقیه (س) نام‌گذاری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود کریمی راه‌اندازی با تکیه‌ای سیار در میدان تسلیحات تهران به مدیحه سرایی سالار شهیدان پرداخت. او اعلام کرد با راه اندازی تکیه سیار به‌جای اینکه مردم هیات بروند، هیات‌ها به خانه‌های مردم می‌برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر پرچم «یا حسینی» که می‌دوزد و پرچم بر سردر هر خانه که به اهتزاز درمی‌آید، انگار غم دل‌تنگی برادرهای شهیدش التیام پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محرم امسال و در راستای اجرای پروتکل‌های ستاد ملی کرونا، روضه‌های خانگی رونقی بیش از هر سال پیدا کرده‌اند؛ تلویزیون در همراهی با این عزاداری‌های خانوادگی چه تدارک ویژه‌ای دیده است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام صدیقی با بیان این‌که سالار شهیدان بزرگترین درد بشر را حب دنیا بیان کرد گفت: در جریان کربلا خدا نه برای امام حسین که برای این مجموعه‌ای که با امام حسین بودند نسخه پیچیده است.

خبرگزاری مهر

محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) در نخستین شب از ماه محرم با راه اندازی تکیه سیار در محله میدان تسلیحات تهران به مدیحه سرایی سالار شهیدان پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پایتخت همه ساله با ماه محرم، عزادار و سیاهپوش شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) می‌شود و امسال کرونا هر خانه را با شعور و شور حسینی در آمیخته و به یک حسینیه تبدیل کرده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت در پیامی از حاج محمود کریمی به دلیل ایجاد طرحی نو در عزاداری در تهران تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محرم امسال به دلیل شرایط کرونایی، مداحان و هیأت‌های مذهبی دست به نوآوری‌هایی زده‌اند. از جمله آن‌ها محمود کریمی است که با تکیه سیار در کوچه‌ها به عزاداری می‌پردازد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در پیامی از محمود کریمی به دلیل طرح جدید عزاداری در تهران تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم منتشر شد.