یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عصر ایران

برخی از کشور حاشیه خلیج فارس نیروی کار ایرانی می‌خواهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار نحوه کار با سامانه جستجوی شغل و پیدا کردن شغل از طریق این سامانه را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار گفت: در شش ماه گذشته 500 روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سامانه جستجوی شغل با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک ماه گذشته 9 هزار و 200 معرفی نامه‌های از طریق سامانه جست‌وجوی شغلی صادر شد و 2 هزار و 732 نفر مشغول به کار شدند.

وب‌گاه فرارو

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور 500 مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته 500 روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که در اولین برنامه ریزی هماهنگ در تمامی شهرها، جشن عیدغدیر با برنامه ریزی و حمایت نهادهای دولتی و حاکمیتی و حضور هیات های مذهبی انجام شد، برخی تحلیل ها از تاثیر مثبت برگزاری این کارناوال ها در تقویت شور انتخاباتی متاثر از حضور مردم در خیابان ها دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمود کریمی بیرانوند» روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه جستجوی شغلی، اظهار داشت: یک نسخه از سامانه فرصت‌های شغلی در دولت قبل ایجاد شد که با مشکلات و اعتراض‌های گسترده‌ای همراه بود و در این دولت سامانه جدیدی با عنوان جست‌وجوی شغلی، با همکاری صندوق کارآفرینی امید راه‌اندازی شد. وی افزود: 31 هزار کارجو، 2 هزار و 700 کارفرما و 61 هزار فرصت شغلی...

وب‌گاه عصر ایران

در شش ماه گذشته 4500 درخواست صدور ویزای کار از طرف ایرانی به دولت قطر ارسال شده که از این تعداد 500 روادید کار صادر شده است و چون ساز و کارهای بین دولتی در این خصوص تدوین نشده درصدد هستیم که این ساز و کار را به وجود بیاوریم تا جریان ورود و خروج نیروی کار ماهر به کشور قطر در چارچوب مشخص دنبال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون اشتغال وزیر کار از فعال شدن دیپلماسی بازار کار به عنوان سیاست محوری دولت سیزدهم و وزارت کار نام برد و از صدور 500 ویزای کار برای ایرانیان در شش ماه گذشته توسط کشور قطر خبر داد.