یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد جواد ظریف گفت: در اردیبهشت سال 98، نه زمانی که ترامپ خارج شد، زمانی که تحریم‌های او علیه ایران عملیاتی شد، عمران‌خان به ایران آمده بود و من قبل از ملاقات آقای رئیس‌جمهور با ایشان در کاخ سعدآباد خدمت دکتر روحانی رسیدم و به ایشان پیشنهاد کردم که ما باید اعلام کنیم که اگر اتحادیه اروپا منافع‌مان را از برجام در حدی، که توافق کردیم، تامین نکند ایران ظرف مدتی نامه خروج از NPT را به دبیرکل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: روزی که ما دولت را تحویل دادیم شرایط هسته‌ای‌مان بهتر از روزی بود که تحویل گرفتیم. در گزارش بیست‌ودوم من به مجلس همه این‌ها به صراحت و وضوح آمده که ما کشور را با توانمندی هسته‌ای بالاتری تحویل دادیم. حالا این برجام چه ضرری به شما داشت؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و... سرمایه‌گذاری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: رئیس جمهور همواره نگاه ویژه‌ای به مصوبات حوزه نهاد‌های حمایتی در شورای عالی اشتغال دارد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر رفاه گفت: شفافیت در زمینه شناسایی و ارائه آمار میزان اشتغال در هر استان، مسئله اصلی سامانه رصد شفافیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار وزیران کار ایران و قطر، تفاهم‌نامه اعزام نیروی کار ماهر به این کشور امضا و بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های اشتغال وکارآفرینی، مهارت آموزی و ساماندهی اعزام نیروی کار تاکید شد.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و وزیر کار قطر، تفاهم‌نامه اعزام نیروی کار ماهر به قطر امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با بیان اینکه امسال هدفگذاری کرده ایم که 15درصد از کل اشتغال در کشور از محل طرح مشاغل خانگی باشد گفت: سال گذشته حدود 3 هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی جذب شد و قرار است امسال به 4هزار میلیارد تومان برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم ایام مسلمیه و شهادت امام محمدباقر (ع) با حضور هیأت‌های عزاداری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام اشعاری از شاعران آیینی کشور در سوگ شهادت آن امام منتشر می‌شود.