یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

آیین بزرگداشت سید جلال‌الدین محمدیان، خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی و خواننده تصنیف ماندگار «مردان خدا» برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهل‌وهشتمین جلسه از سلسله جلسات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. این جلسه با حضور محمود کریمی بیرانوندی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و آزیتا همتیان رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی این معاونت برگزار شد. همچنین آئین امضای تفاهم‌نامه‌ای...

خبرگزاری مهر

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در چهل و هشتمین جلسه از سلسله جلسات این کارگروه گفت: در حال تدوین اصلاحیه برای قانون ساماندهی مد و لباس مصوب سال 1385 مجلس شورای اسلامی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد کشور، مجالس جشن و شادی برپا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در کمتر از یک ماه پس از راه اندازی سامانه جست وجو شغل حدود 3 هزار به کارگماری انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه اشتغال وزارت کار با بیان اینکه تمرکز وزارتخانه در اشتغالزایی بر اشتغال فارغ التحصیلان بیکار قرار گرفته است گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم مکلف شده‌اند برای حل مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، برنامه ارائه دهند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات امسال بخش مشاغل خانگی در کشور نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم از عملکرد رئیسی در دوره ریاست خود انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: دولت کارنامه قابل اعتنایی نداشته است تا نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه به عملکرد دولت ببالند و بگویند دولتی که ما سرکار آورده‌ایم صاحب یک چنین عملکردی است و به این اعتبار در سال آخر محبوبیتی نزد مردم کسب کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

9 ذی‌الحجه روز عرفه است و در این روز خواندن دعای عرفه امام حسین (ع) توصیه شده است. به مناسبت این روز هر سال مجالس دعاخوانی در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی به مناسبت روز عرفه مراسم دعا و مناجات برپا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم 5 جلسه شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: قبل از راه اندازی سامانه رصد به صورت دقیق نمی دانستیم که وضع اشتغال در سطح استان، شهر، خیابان و محل چگونه است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم دعا و مناجات در روز نهم ذی‌الحجه روز عرفه، در حرم‌های مطهر، مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.