یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خواننده پیشکسوت و عضو سابق هیئت مدیره خانه موسیقی ایران در 83 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت و عضو سابق هیئت مدیره خانه موسیقی ایران در 83 سالگی درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت و عضو سابق هیئت مدیره خانه موسیقی ایران در 83 سالگی دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نصرالله ناصح پور خواننده پیشکسوت موسیقی و عضو سابق هیات مدیره خانه موسیقی ایران که به دلیل عارضه مغزی در سن 83 سالگی درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از صدور 280هزار فقره مجوز مشاغل خانگی درسال1401 خبر داد و گفت: هم در صدور مجوزها و هم در دریافت تسهیلات مشاغل خانگی سهم زنان 80درصدی بوده است.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر کار گفت: امسال با کمک بانک مرکزی 4 هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو را تصویب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی درباره محورهای برنامه هفتم توسعه، این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در قرن بیست و یکم یکی از مباحث و فرصت‌هایی که دولت‌ها می‌توانند برای نیرو‌های متقاضی کار کشور به ویژه در مورد فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم کنند، امکان اشتغال در خارج از کشور و حضور در بازار‌های کار دیگر کشور‌ها است. کاهش نرخ بیکاری، ایجاد تنوع در درآمد کشور و به ویژه کاهش وابستگی منابع ارزی به نفت، انتقال تجربیات فنی و مهندسی، حفظ شأن و هویت...

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از مذاکره با قطر و دو کشور دیگر برای اعزام نیروی کار به خارج خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از مشکلات قبلی زیرساخت های لازم را فراهم خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد بیکاران فارغ‌التحصیل در کشور را حدود یک میلیون نفر برشمرد و بر ضرورت مجهز کردن جوانان به مهارت برای مشاغل آینده تا سال 2027 تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

به منظور افزایش سهم دانش بنیان ها در اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری توافق نامه همکاری بین معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت کار منعقد شد.