یک‌شنبه 1 مهر 1403

محور‌های منتهی به تهران قفل شد / 6 محور شریانی و غیرشریانی کشور مسدود است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
محور‌های منتهی به تهران قفل شد / 6 محور شریانی و غیرشریانی کشور مسدود است

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل دزدبن و انارک و حدفاصل سد کرج تا پورکان و محدوده بیلقان، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل وانا تا بایجان و در مسیر (شمال به جنوب) محدوده های گزنک، آب اسک، پلور و پیست آبعلی گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های گردنه امین آباد و شهر دماوند و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده شهر رودبار گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران و در محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل حصارک تا مهرویلا و پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم - تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع، محور آستارا - اردبیل و بالعکس در برخی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص انسدادهای اخیر گفت: هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، اسپکه - بمپور، یزد - دربید و رباط پشت بادام - بیاضه گزارش شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی