سه‌شنبه 12 تیر 1403

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد:/ این پیشنهاد ماست برای انتقال جواد آقایی‌پور

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد:/ این پیشنهاد ماست برای انتقال جواد آقایی‌پور

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام سه پیشنهاد داخلی و یک پیشنهاد خارجی برای ستاره تیمش، از شرایط این انتقال صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان که موفق شده بود این تیم را در دوران مدیریت به لیگ برتر بازگرداند، اکنون در ابتدای حضور دوباره‌اش با دو چالش بزرگ مواجه شده است. اولی انتخاب سرمربی برای فصل آتی است و بعد از آن هم ایجاد شرایط انتقال جواد آقایی‌پور به تیم‌های خواهانش.

بابادی در این خصوص به خبرنگار ما اینطور توضیح می‌دهد: درباره بحث سرمربی بعدی استقلال خوزستان ما گزینه‌های خودمان را تحت بررسی قرار خواهیم داد. گزینه‌های خارجی زیادی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و در ادامه نیز خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم با انتخابی مناسب، شرایط برای موفقیت استقلال خوزستان و رضایت هواداران را شکل دهیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان درباره بحث انتقال جواد آقایی‌پور نیز می‌گوید: ما در حال حاضر سه پیشنهاد رسمی داخلی از تیم‌های سپاهان، استقلال و همچنین پرسپولیس داریم. به عنوان باشگاهی که بازیکن تحت قراردادمان است، ما پیشنهادمان را به هر سه باشگاه اعلام کرده‌ایم. این انتقال دو وجه دارد، در وهله اول ما پیشنهاد خودمان را به سه باشگاه اعلام کردیم و این پیشنهاد و شرایط آن البته برای هر سه تیم خواهان او مشابه است و اینطور نیست که به سپاهان به طور مثال عدد و شرایط متفاوتی گفته باشیم و به استقلال و پرسپولیس چیز دیگر. پیشنهاد ما برای هر سه تیم کاملا یکسان است.

بابادی در پایان گفت: در وهله دوم باشگاه‌های خواهان جواد آقایی‌پور در صورت توافق با ما، باید نظر او را جلب کنند. اینکه خود آقایی‌پور هم مقصد آینده‌اش را مشخص کند برای ما مهم است. اینطور نیست که هر باشگاهی نظر ما را تامین کرد رضایتنامه را برای او صادر کنیم و باید آقایی‌پور هم شرایط آن را بپذیرد و راضی باشد. در صورت فراهم شدن این دو شرایط، رضایتنامه آقایی‌پور صادر خواهد شد.