جمعه 14 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، گفت: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است.

خبرگزاری تسنیم

یکی از سفرهای زیارتی پرفضیلت بین مسلمان‌ها، "عمره مفرده" است که امکان آن بعد از 9 سال وقفه برای زائران ایرانی فراهم شده است اما عمره‌گزاران چه اعمالی را باید انجام دهند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوت فوتبال خوزستان پس از تحمل سال های عوارض شیمیایی ناشی از حضور در جبهه حق علیه باطل هشت سال دفاع مقدس جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال 1402، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند. طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال 1402، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، ثبت احوال کشور اعلام کرد: در سال 1402 مردان 55.6 درصد و زنان 44.4 درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل (1401) برابر 56.6 درصد برای...

وب‌گاه ورزش سه

فینال جام حذفی قطعا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشور‌های اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجرا‌های فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات...

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت رئیسی که وعده راه اندازی «گشت ارشاد مدیران» را داده بود این روزها مدافع سرسخت «گشت ارشاد حجاب» شده است و گویا آن وعده انتخاباتی به سرنوشت دیگر وعده های رئیسی دچار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه مقوله عفاف و حجاب را یکی از مسائل مهم کشور و مردم دانست و در مواجهه با آن خواستار استفاده از اندیشه شهید مطهری شد.

وب‌گاه گسترش

نیروگاه های تجدیدپذیر می توانند برای کاهش مصرف سوخت نقش موثری داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مرحومه (معصومه حائری) همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه شیخ فضل الله حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمیله علم‌الهدی در سفر خود به پاکستان برنامه‌های فشرده اعم از دیدار با بانوان نخبه این کشور، رونمایی از نسخه اردوی کتاب هنر زنانه زیستن را پشت سر گذاشت تا بخشی از رایزنی و مراودات فرهنگی با هدایت و حضور این استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران هدایت و برنامه‌ریزی شود البته در جریان این سفر نشان دکتری افتخاری از دانشگاه نومل نیز به ایشان اعطا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد برای تماشای سری جدید سریال پایتخت باید منتظر رسیدن نوروز 1404 باشیم.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.