دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور گفت: اگر ملتی را با ایجاد تنگنا و تحریم از رسیدن به اهداف خود برای توسعه و پیشرفت بازداشت، این هم یک جنگ است اما نه جنگ نظامی بلکه جنگ اراده‌هاست و ملت ایران در این جنگ اراده کرده با اتکا بر توانمندی ملی تحریم‌ها را پشت سر بگذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: جشنواره امام رضا (ع) باید به عنوان معتبرترین جشنواره فرهنگی هنری کشور قرار گیرد چراکه تمام داشته‌ها و افتخارات فرهنگی هنری ما به برکت وجود امام رضا (ع) است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه پنجشنبه شب و در پل قویون که یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه است رخ داده و عده ای با قمه و چوب های بلند، راه را بسته و به ایجاد رعب و وحشت پرداخته اند. انتشار فیلمی از قمه‌کشی در یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه، خبرساز شد. سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی آذربایجان‌غربی طی یک عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری 7نفر از اراذل و اوباش که شب‌های گذشته در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس تازه‌ترین آمارها بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر بیمه شده اجباری و اختیاری جدید به آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی افزوده شده که به زعم کارشناسان و تحلیلگران افزایش دستمزدها در دولت سیزدهم در این زمینه تاثیرگذار بوده است. بر اساس تازه‌ترین آمارها بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر بیمه شده اجباری و اختیاری جدید به آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی افزوده شده که به زعم کارشناسان و تحلیلگران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم کشور عفاف و حجاب است گفت: باید توجه داشت که برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد؛ در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: عملیات وعده صادق به اراده خداوند انجام شد و نیروهای مسلح کشورمان در واقع ابابیل‌های الهی بودند که سجیل‌ها را بر سر دشمنان فرود آوردند تا جهان بداند که دوران بزن و در رو گذشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب "خدا کند تو بیایی " اثر سید مهدی شجاعی در هشتاد صفحه رقعی و با بهای پشت جلد نود هزار تومان برای بیست و پنجمین بار از سوی نشر نیستان منتشر و وارد بازار کتاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این معضل، مسئله ای وحشتناک تر از فقر، توسعه نیافتگی، آلودگی هوا و... است؛ تمام این‌ها نیز ناشی از آن است که رابطه انسان با معنا گم شده است، وقتی رابطه انسان با معنا گم می شود، رابطه انسان با خودش هم گم می‌شود. انسانی که بی خود و بی خویشتن است، کارهای احمقانه هم زیاد می‌کند و ما در چنین جهانی زندگی می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا 31 اردیبهشت 1403 تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید روزانه 1000 تن گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: خرید مرغ مازاد تولید داخلی بدون هیچ محدودیتی از مرغداران انجام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فیلم "مست عشق"، کارگردانی حسن فتحی، در هفته اول اردیبهشت 1403 با تنها سه روز اکران، موفق شد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته محسوب شود.

خبرگزاری تسنیم

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره فهرست‌نگاری مرکز نسخ خطی آستان قدس رضوی به قاچاق نسخ خطی اشاره کرد و گفت: این رویه پیش از انقلاب توسط برخی از یهودی‌ها انجام می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

مشکل فنی «هفت» و پخش نشدنِ قسمت جدید این برنامه تلویزیونی ما را به یادِ این نکته انداخت مدیریت کنداکتور هم برای چینش ترکیب برنامه‌ها و سریال‌ها اهمیت دارد و هم شرایطی که جلوی پخش نامنظم و اصطلاحاً بدقولی کنداکتوری را بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادام که یکان‌یکان مردم به اندازه وسع خود در مقابل سخنان غلط برخی رجال سیاسی واکنش نشان ندهند؛ بیشتر شدن سرعت حل مشکلات با چالش مواجه خواهد بود.