دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب تهران با حضور جمعی از مداحان مطرح کشور و فعالان مذهبی و فرهنگی در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود دیانی مجری معروف تلویزیون امروز - پنجشنبه (18 اسفند) ساعت 14 مقابل مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری اوباشی که اقدام به درگیری لفظی وضرب و شتم یک آمر به معروف کرده بودند خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور در مهاباد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب تهران با حضور جمعی از مداحان مطرح کشور و فعالان مذهبی و فرهنگی در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید. منبع: اعتمادآنلاین

خبرگزاری تسنیم

زمانی که جایِ خالی برنامه‌های مذهبی و دینی عمیق در تلویزیون خالی بود، یک روحانی متفکر و اندیشه‌ای به نام «دیانی» آمد و "سوره‌ای" خلق کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، مهدی قربانی رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در همایش «منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی» که همزمان با هفته منابع طبیعی در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت قائم آل محمد (ص) حضرت مهدی (عج)، افزود: فرارشته‌ای روشی برای حل مشترک مساله میان علم و جامعه و ابزاری...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با هشدار نسبت به پدیده وارونه نمایی ارزش‌ها در سطح جامعه گفت: با وجود باور اکثریت مردم ایران به جایگاه و اهمیت انقلاب اسلامی، اما برخی رفتارها با این باورها سازگاری ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران با دفاع از وضعیت زنان در ایران تاکید کرد: احکام اسلامی، زوری نیست

خبرگزاری تسنیم

پروژه ملی کلان‌بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، پروژه‌ای منحصر‌به‌فرد در تراز استانداردهای جهانی، نمادی از اوج مشارکت خیرین، دولت و بخش خصوصی در کشورمان است؛ در این گزارش به مختصات این بیمارستان پرداخته شده است.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است شهرداری‌ها، بسیج و سپاه چهارشنبه سوری را مدیریت کنند تا زمینه سازی برای شادی و نشاط دانش آموزان فراهم شود.