یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت عمده فروشی میوه و سبزیجات در هفته جاری (22 تا 28 اسفند 1401) از سوی میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: قیمت کالاهای اساسی در بازار در هفته پایانی سال 1401 تا حدودی تثبیت شده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «خروج از بن‌بست؛ کارنامه عملیاتی تیپ 27 محمدرسول‌الله (ص) در عملیات مسلم بن‌عقیل (ع)» با پژوهش و نگارش یحیی نیازی توسط نشر 27 بعثت منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در دوازدهمین شور عمومی و دومین همایش سراسری روسای پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور با بیان اینکه در ایام پایانی شعبان و سال 1401 و در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم، تاکید کرد: همه باید هم قسم شویم که ماموریت‌های ایام پایانی سال و نوروز را طوفانی، منظم و با برنامه و هوشمند اجرایی کنیم. سردار رادان اظهارداشت: کلانتری‌ها...

خبرگزاری تسنیم

انتشارات صهبا امکان تهیه رایگان نسخه الکترونیکی و کتاب صوتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی»، یکی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش را فراهم کرده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه راهکارهای اطمینان بخش باید برای پیشگیری از سرقت توسط پلیس پیشگیری ارائه و عملیاتی شود، گفت: باید در زمینه پیشگیری از سرقت‌ها در نوروز تمرکز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: قیمت عمده خیار رویال با افزایش 20 درصدی از هر کیلو 15 هزار تومان به 18 هزار تومان و پیاز با کاهش 20 درصدی از هر کیلو 20 هزار تومان به 16 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌میهن گفت: با توجه به مازاد روزانه 250 تن تخم مرغ، مشکلی در تامین نیاز ایام‌نوروز و ماه رمضان نداریم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی گفت: محل استقرار گشت‌های انتظامی باید با هدف خدمت به مردم، احساس امنیت و آرامش باشد و استقرار نمایشی گشت های انتظامی معنا ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رویترز عکسی از رد خون سعید حجاریان بر سنگفرش مقابل ساختمان شورای شهر تهران پس از ترور توسط سعید عسگر در 22 اسفند 1378 را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری خط 6 مترو تهران گفت: با افتتاح 4 ایستگاه جدید خط 6 مترو تهران، 9 منطقه پایتخت تحت پوشش شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

مترجم «بر شانه‌های اقیانوس» ضمن اشاره به بخش‌های مختلف این اثر، پاسخگویی به شبهات براساس نهج‌البلاغه و با استناد به آیات قرآن را یکی از بخش‌های خواندنی برای مخاطبان جوان دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش ملی منتقدانه با موضوع «رویکرد‌های انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» با مجوز رسمی برگزاری از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دارای نمایه ISC به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی، 30 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد. این همایش با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس کشور گفت: محل استقرار گشت‌های انتظامی باید با هدف خدمت به مردم، احساس امنیت و آرامش باشد و استقرار نمایشی گشت‌های انتظامی معنا ندارد.