دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان از امروز تا 28 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه «خاص باشید» جمعه‌ها ساعت 16:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حماسه حضور بی‌نظیر و میلیونی عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در جشن نیمه شعبان قم، تصاویری حیرت‌انگیز خلق کرد که برای همه آزادگان جهان امیدبخش بود و برای دشمنان مکتب اهل‌بیت (ع) پیام زوال و ناامیدی داشت. دشمنان این مکتب اگر ذره‌ای عقل داشتند، برای مقابله با این حرکت عظیم بین‌المللی و انقلاب جهانی تلاش بیهوده نمی‌کردند. اما چه بهتر که چشم‌های نابینای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با افزایش عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها علیه شهرک‌نشینان، سرزمین‌های اشغالی روز به روز فضای امنیتی‌تری به خود می‌گیرد و در آستانه ماه مبارک رمضان، ترس و وحشت وجود صهیونیست‌ها را فراگرفته است. در واقع دولت نتانیاهو امروزه با انبوه تعارضات داخلی و بین‌المللی مواجه است. سیاست‌ورزی او امروزه بر «لبه تیغ» است. از سوی دیگر وی برای حفظ اریکه قدرت...

وب‌گاه مشرق نیوز

حماسه حضور بی‌نظیر و میلیونی عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در جشن نیمه شعبان قم، تصاویری حیرت‌انگیز خلق کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند حاضر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دبیر علمی سی و هفتمین همایش ملی و پنجمین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی و تنوع اجتماعی گفت: هر سال به مناسبت روزهای ملی و جهانی مددکار اجتماعی همایشی توسط انجمن مددکاران اجتماعی ایران با همکاری دستگاه ها، دانشگاه ها، انجمن ها و تشکل های بین المللی مددکاران اجتماعی برگزار می‌شود. ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و روزهای ملی و جهانی مددکار اجتماعی به...

وب‌گاه ورزش سه

مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.

خبرگزاری مهر

همزمان با ولادت امام زمان (عج) کتاب «نگاهی به نظریه انتظار؛ در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» به صورت صوتی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

محمود حبیبی کسبی درباره نواقص ادبیات مهدوی می گوید وقت تعیین کردن برای ظهور یکی از لرزش‌های اعتقادی است که فرهنگ شیعی با آن مواجهه است.

وب‌گاه عصر ایران

اولین دادگاه اعاده دادرسی وی شنبه 22 مرداد 1401 برگزار شده بود که بعد از پایان دادگاه و حین بازگشت به زندان توسط پدر فلاحی با شلیک گلوله کشته شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این شاعر درست یک سال پس از دریافت حکم معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات، در حالی که تمام این مدت را در حال درمان ناکام بیماری سپری کرده بود، بدرود حیات گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) و در شب نیمه شعبان مراسم جشن باشکوهی با حضور سفیر، اعضای سفارت، جمع زیادی از ایرانیان مقیم در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود دیانی، شاعر، منتقد، پژوهشگر و مجری کارشناس برنامه «سوره» سحرگاه پنج‌شنبه 18 اسفند پس از تحمل ماه‌ها بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت.