یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف 14 فوریه بحرین با اشاره به «نشست بین المجالس جهانی» در بحرین گفت که رژیم آل خلیفه از آن به عنوان ابزاری برای پوشش جنایت‌های خود از قبیل دستگیری، سرکوب آزادی‌ها و ارعاب فعالان استفاده می‌کند. این ائتلاف مدیریت این نشست را مسئول جنایت‌های آل خلیفه علیه شهروندان دانست و از شرکت‌کنندگان در این مجلس به جز هیئت رژیم صهیونیستی خواست که در خصوص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد گفت: ب امروزه جامعه بشری در شرایطی قرار دارد که فضای فکری آن به‌شدت آماده پذیرش ماهیت ظهور است. البته نمی‌توانیم برای نزدیک بودن یا نبودن ظهور، زمانی را تعیین کنیم و این امر فقط در اختیار حضرت حق و امام زمان (عج) است.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ارتباط با انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن گفت: ان‌شاءالله در اوایل سال آینده این لیست در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محل استقرار گشت های انتظامی باید با هدف خدمت به مردم، احساس امنیت و آرامش باشد و استقرار نمایشی گشت های انتظامی معنا ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

امروزه جامعه بشری در شرایطی قرار دارد که فضای فکری آن به‌شدت آماده پذیرش ماهیت ظهور است. البته نمی‌توانیم برای نزدیک بودن یا نبودن ظهور، زمانی را تعیین کنیم و این امر فقط در اختیار حضرت حق و امام زمان (عج) است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از تغییر نحوه انجام معاینات زائران حج 1402 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور ارمنستان در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره تحقق توافق‌ها بین ایروان، مسکو و باکو رایزنی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین توکلی زاده با اشاره به تقارن ماه رمضان وعید نوروز در مورد ویژه برنامه‌های عیدانه شهرداری تهران گفت: این تقارن بهار در بهار است و ویژه برنامه‌های متعددی برای نوروز و رمضان داریم. وی با بیان اینکه طرحی تحت عنوان «بهار ایران» برای اجرا داریم، اظهار کرد: مجموعه‌های مناسبت‌های شاد ملی و مذهبی در این برنامه دیده شده است که به صورت مداوم رویکرد‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت اطلاعات نمایشگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) برگزار کرد.

وب‌گاه منیبان

در نمایشگاه وزارت اطلاعات که به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) برگزار شد، اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با اقدامات جاسوسی و خرابکارانه دشمنان روایت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این معاونت برگزار شد. در این نشست معاف طی سخنانی با اشاره به اینکه در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن هستیم و خدا را شاکریم که نمایشگاه قرآن به عدد سی‌ام رسید، گفت: به تعبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این نمایشگاه بزرگ‌ترین...

خبرگزاری مهر

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: رده های بازرسی کارآمد و اثرگذار به تنهایی می توانند عامل تحرک، تحول و پویایی در مجموعه فراجا باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از رییس جمهور خواست سیاست های غلط و ناکار آمد برخی مدیران و نیز مدیران نابلد را تغییر دهد و مدیران توانمند و تجربه آموخته را بکار گیرد تا رضایت مردم را در درآمد و هزینه متعادل و رفع ناهنجاری های اقتصادی کسب نماید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش ملی دانشجویی پهپاد با شعار "امنیت آسمان، اقتدار ایران" با حضور جانشین فرمانده کل ارتش در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد