یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه گسترش

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران از افطار تا سحر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این تعداد، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این تعداد، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (22 اسفند) طی سخنانی در جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه، پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و سال نو را تبریک گفت و از همه همکاران و بخش‌های قضایی که در سال 1401 در راستای خدمت به مردم، تلاش‌ها و زحمت‌های مضاعف انجام دادند، قدردانی به عمل آورد. رئیس عدلیه با اشاره به دهه سوم...

وب‌گاه فرارو

نادعلی درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرود‌هایی داشت، اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود. اما گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد و شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک تکه در اختیار شهرداری...

خبرگزاری تسنیم

رمان «چهار فانوس» روایت داستانی زندگی چهار شیعه امام زمان (ع) است که زینت مولای خود بودند و می‌توانند چراغ راهنمای ما در رسیدن به خورشید باشند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این میزان، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند روز پیش سعید قاسمی و دوستانش به بهانه ای در یکی از شبکه های تلویزیونی حاضر شدند و درباره گرانی های اخیر و مسائل روز حرف هایی زدند. طبق معمول من آن برنامه و حرف ها را در فضای مجازی دیدم و شنیدم. نه سعید قاسمی برایم جدی است نه تلویزیون و نه آن حرف ها. اما از آن جایی که خیلی از چیزهایی که برای من و شما شوخی بوده بعدها به صورت خیلی جدی واقعیت پیدا کرده اند و پدر مملکت و مردم را باهم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با سالروز تولد مبارک حضرت مهدی (عج) و در اولین سال سده جدید، افتتاح بیمارستان استثنائی و خیریه مهدی کلینیک مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسنی اژه‌ای گفت: تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد. از این میزان، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند.

وب‌گاه عصر ایران

از سایر محکومان، به غیر از اغتشاشات نیز، بالغ بر 60 هزار نفر، مورد عفو قرار گرفتند که از این میزان، 25 هزار نفر یا از زندان آزاد شده‌اند و یا حکمِ حبسِ قطعی‌شده آن‌ها مورد عفو قرار گرفت. همچنین احکام 34 هزار نفر نیز در نتیجه عفو اخیر، تقلیل یافت.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این میزان، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

وب‌گاه عصر ایران