دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه رصتا (رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران) در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 11 تا 14 اسفند برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام کلباسی گفت: یکی از مسئله سیاست‌های سند توسعه فرهنگ مهدویت این است که باید مهدویت در محور اتحاد جهان اسلام حرکت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیچ زنی در مجلس خبرگان شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای مشوولان قضایی عضو نبوده و نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرود سلام فرمانده 2 که در جمعه هفته گذشته به مناسبت نیمه شعبان منتشر شده بود در عصر نیمه شعبان در مسجد جمکران همخوانی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افکار نیوز نوشت: چهار تن مواد مخدر با ضربه اساسی وزارت اطلاعات به بزرگ‌ترین سرشبکه و مافیای قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در کشور کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این اقدام بسیجیان جان بر کف بعد از آشوب ها و فتنه های داخلی و خارجی اخیر در کشور بی سابقه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بامداد نو نوشت: معاون حراست دانشگاه علامه طباطبایی پس از تجمع دانشجویان، پلاکارد حاوی شعار «زن، زندگی، آزادی» را زیر پا می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: حزب اتحاد ملت به مناسبت روز جهانی زن در بیانیه‌ای نوشت: نسل جوان انتخاب آزادانه نوع پوشش، حجاب، گذران اوقات فراغت و... را از حقوق خود می‌داند. حزب اتحاد ملت نیز خواستار لغو قانون حجاب اجباری و عدم دخالت نهادهای نظامی و امنیتی در این امور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم با تاکید بر اینکه دستگیری ها در این شهرستان ادامه دارد از بازداشت معاون سابق شهردار رباط کریم به علت تخلفات مالی و ارتشا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

22 تشکل دانشجویی از دانشگاه های مختلف علوم پزشکی طی نامه ای سرگشاده به دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مطالبات خود را مطرح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امروزه مؤثرترین زمینه‌سازی برای ظهور، مقابله با دشمن امام زمان (عج) و استکباری است که در مسیر ظهور سنگلاخ ایجاد کرده است.