یک‌شنبه 6 خرداد 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 441 بازرس سلامت محیط و کار در قالب 136 تیم بازرسی، نظارت‌های بهداشتی ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 12 مسیرهای تورهای رایگان تهران‌گردی این منطقه را که در ایام نوروز 1402 برگزار می‌شود، اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط 6 امکان دسترسی راحت مسافران این خط به سایر خطوط در 5 ایستگاه تقاطعی شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر با خط یک، ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خط 2، ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) با خط 3، ایستگاه میدان شهدا با خط 4 و ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس با خط 7 فراهم شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از تهیه دستورالعملی در ماه رمضان برای اماکن مسافر پذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه‌ها، مراکز گردشگری خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خواهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «داود شهاب» افزود که شرکت در این نشست به مثابه پاداش دادن به رژیم اشغالگر در مقابل جنایت هایش است. شهاب اضافه کرد که از تشکیلات خودگردان فلسطین و طرف‌های عربی می‌خواهیم که در این نشست شرکت نکنند و این حداقل موضعی است که می‌توان در برابر تجاوز‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین اتخاذ کرد. پیشتر «حسین الشیخ» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش...

وب‌گاه عصر ایران

طبق برآورد یکی از کنسرت‌گذاران، برگزار نشدن کنسرت‌ها روزانه حدود 20 میلیارد تومان از گردش اقتصادی کشور می‌کاهد. البته خسارت این اعتراضات تنها به برگزار نشدن کنسرت‌ها خلاصه نمی‌شد، بلکه بازار نشرموسیقی و به‌دنبال آن آموزشگاه‌های موسیقی هم تقریباً نیمه‌تعطیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پخش فیلم‌های مستند، پویانمایی (انیمیشن)، مسابقه‌های جذاب، برنامه‌های مفرح و سرگرمی، برنامه‌های معارفی ویژه ماه مبارک رمضان و... تدارک سیما در نوروز 1402 است. همچنین مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی و سرگرمی در فهرست شبکه‌های سیما قرار دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در 4 ایستگاه جدید در خط 6 و ایستگاه دادمان در خط 7 در روز یکشنبه 28 اسفند خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در 4 ایستگاه جدید در خط 6 و ایستگاه دادمان در خط 7 در روز یکشنبه (28 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخوردن صبحانه برای جبران پرخوری روزهای قبل سبب می‌شود تا شما ناهار و یا شام بیشتری نسبت به وضعیت عادی میل کنید.

خبرگزاری تسنیم

برنامه کنسرت‌های نوروزی در دو جزیره کیش و قشم اعلام شد تا خوانندگان پاپ در ایام نوروز میزبان مخاطبان موسیقی در کنار آب‌های خلیج فارس باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متن یادداشت نوروزی معاون سیما بدین شرح است:1402 انشاالله سالی پر برکت برای رسانه ملی خواهد بود. تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، این کتاب الهی که مایه روشنایی و راه نجات و سعادت بشر است به یقین برای همه ما مبارک است. در سال پیش رو، نتایج زحمات طراحی و تلاش‌های سالی که گذشت را پررنگ‌تر خواهیم دید. 1401 برای معاونت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و عدم ثبات نرخ ارز بزرگترین مشکل بازار امروز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی «پنج ستاره» ویژه تحویل سال از امشب شنبه 27 اسفند تا دوشنبه 29 اسفند روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود. این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری شنبه و یکشنبه از ساعت 20 تا 24 پخش می‌شود و روز دوشنبه از ساعت 16 تا 2 بامداد سه شنبه پخش خواهد شد. «پنج ستاره» با اجرای ترانه‌های محلی با لباس‌های محلی...