جمعه 21 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت الاسلام موسوی گفت: در مطالبه گری ها به دنبال این باشید که امیدآفرینی کنید، ممکن است مسئولین ناکارآمدی هم داشته باشیم اما تا از چیزی مطمئن نشدید بازگو نکنید و حواستان به آبروی مردم باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه جدای از مردم نیست و ریشه های آن در درون مردم است، تصریح کرد: جایی که سپاه حیات و روح گرفته و معنا و هویت پیدا می‌کند، مردم هستند. انسان‌ها برای سپاه بسیار ارزشمند بوده و این الهام درباره ارزش انسان را از قرآن دریافت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا، تصاویری از حضور برخی شخصیت های نظام در دیدار امروز با رهبر انقلاب منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی در پیامی خطاب به سران و مردم کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام تصریح کرد: سیره پیامبر اعظم (ص)، والاترین الگوی کمال و مظهر عالی‌ترین نمونه اخلاق و سجایای ارزشمند انسانی، همچون چراغی روشنایی‌بخش و هدایت‌گر مسیر پرتلاطم بشر در جهان کنونی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توضیحات محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت را ببینید و بشنوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله کعبی با اشاره به وارد صحنه شدن مردم و مسئولان در حوادث اخیر گفت: ملت قوی ظاهر شده اما انتظار می‌رود متناسب با حجم اغتشاشات و آشوب، قوی‌تر ظاهر شود و بهنگام و پیشگیرانه در کنار پلیس و همگام با نیروهای بسیج در صحنه حاضر و به وظیفه خود عمل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سی وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با انتشار بیانیه ای پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین روشن‌تن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اغتشاشات اخیر گفت: امروز اغتشاشات خوابیده است و دقیقا روز رسوایی افرادی است که می‌خواستند پرچم انقلاب را بخوابانند.

خبرگزاری دانا

شعار لبیک یا خامنه‌ای در اجتماع مردم تهران در جشن میلاد حضرت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله طنین انداز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان با صدور پیامی خطاب به سران و مردم کشورهای اسلامی، فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، سیدالمرسلین و رحمه‌للعالمین را به سران و مردم کشور‌های اسلامی تبریک گفت. رئیس‌جمهور در پیامی خطاب به سران و مردم کشور‌های اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام، تصریح کرد: سیره پیامبر اعظم (ص)، والاترین الگوی کمال و مظهر عالی‌ترین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در پیامی به سران کشور‌های اسلامی ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر (ص) نوشت: سیره پیامبر (ص) روشنایی‌بخش مسیر بشر در جهان کنونی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

توضیحات محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت را ببینید و بشنوید.

وب‌گاه الف

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اجازه ندهیم دشمنان بنام دین و آیین، فساد و بی بندوباری در جامعه به ویژه بین جوانان را ترویج دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلامی گفت: جایی که سپاه حیات و روح گرفته و معنا و هویت پیدا می‌کند، مردم هستند. انسان‌ها برای سپاه بسیار ارزشمند بوده و این الهام درباره ارزش انسان را از قرآن دریافت می‌کنیم