یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: 20 درصد بودجه آموزش شوراهای سراسر کشور از سوی وزارت کشور در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله جوادی آملی: اگر نان نباشد ما نمی توانیم نماز بخوانیم و روزه بگیریم / امروز تازیانه فقر پشت مردم را زخم کرده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

وب‌گاه الف

مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله عابدینی: بسیاری از این بانوان که اکنون حجاب اسلامی ندارند، همگی عفت را دوست دارند و حیا دارند، نباید آن‌ها را مقابل خود ببینید، دشمن می‌خواهد ما باحجاب و بی‌حجاب را مقابل هم قرار دهیم، باید حواسمان باشد، آن‌ها فرزندان ما هستند.

خبرگزاری مهر

قم - مراسم بزرگداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی با پیام آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

اولین روز از جشنواره ایران عزیز، با حضور اقوام و ملیت‌های مختلف کشور و شهروندان چهارشنبه 20 مهرماه ازساعت 17 در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اسراء، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: بهترین سخن برای بیان در خطبه‌های نماز جمعه، احادیث نورانی اهل‌بیت (ع) است. وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اذعان داشت: امام صادق (ع) فرموده اند اگر اراده، قوی شد بدن هم قوی می‌شود. معنای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه که به امضای 400 نفر از مداحان رسیده است، به شرح زیر است: در میان درماندگی‌های بشر امروز و بن‌بستی که تمدن غرب گرفتار آن شده است، پرچم درخشان حسین‌بن‌علی (علیه‌السلام) همچنان در اهتزاز است و مسیری بدیع و پیمودنی را پیش روی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه گفت: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور هم کمتر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دستگاه قضا با اشاره به توقعات و انتظارات به حقی که مردم از قضات بویژه قضات روحانی دارند، گفت: ما قضات روحانی باید از جهات مختلف از جمله در کلام، رفتار، اخلاق و رویکرد عادلانه، برخوردار و محظوظ از بالاترین معیارها و ترازها باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: در احادیث می خوانیم که هیچ تازیانه ای دردناک تر از فقر نیست و امروز این تازیانه پشت مردم را زخم کرده است و مسئولین باید برای رفع مشکلات تدبیری بیندیشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: در احادیث می خوانیم که هیچ تازیانه ای دردناک تر از فقر نیست و امروز این تازیانه پشت مردم را زخم کرده است و مسئولین باید برای رفع مشکلات تدبیری بیندیشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار تنگسیری گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توجیه کابینه سیزدهم برای بدعت بی‌سابقه در افزایش دو نوبته حقوق کارمندان و بازنشستگان دولتی در طول یکسال این است که از فاصله مزدی جامعه کارگری و کارمندی کاسته شده و قدرت خرید کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری، همچون «جامعه کارگری» که با مصوبه شورای عالی کار از افزایش 57.4 درصدی حداقل مزد در سال جاری بهره‌مند شده، ترمیم شود.