دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید چلندری در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی (ع) با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در ایام اربعین 15 موکب در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کردند. وی با قدردانی از همکاری فرماندهی پلیس فرودگاه‌ها، فرماندهی سپاه شهر فرودگاهی، گذرنامه و... ادامه داد: در ایام اربعین 1540 پرواز از شهر فرودگاهی امام به عراق انجام...

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارگردان، طراح و فرمانده این فتنه‌ها آمریکاست؛ لذا این جوانانی که به خیابان‌ها می‌آیند و علیه نظام اقداماتی را انجام می‌دانند، بدانند در حال تبدیل شدن به هنرپیشه دست آمریکا هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایکنا نوشت: متاسفانه امروزه برخی می‌گویند که شما باید دنباله‌رو ما باشید، در حالی که بهترین مرکب و ابزاری که پیامبر (ص) از آن استفاده می‌کرد محبت و رحمت بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: باید این فتنه به وجود می‌آمد تا ویروس‌ها بیرون بیایند چون برخی خواص کشور در این فتنه نیز همچون فتنه 88 سقوط کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: ساماندهی بودجه فرهنگی در اولویت وزارت فرهنگ قرار دارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در جایگاه قرارگاه فرهنگی کشور قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صحت‌سنجی انبوه اخباری که این روزها مخابره می‌شود کار دشواری است. در این میان با یک روایت میدانی و مستند همراه شده‌ایم که ببینیم واقعا در خیابان‌های سنندج چه خبر است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره حوادث اخیر در کشور واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی اصلاح‌طلبان بایدن را منجی خود می‌دانستند که حالا این شتر در خانه آن‌ها نیز خوابیده است، این درس دیپلماتیک می‌تواند مایه عبرت برای همه آنهایی باشد که غرب را قبله آمال خود می‌دانستند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل بنیاد برکت درباره فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه ساخت مدارس شبانه‌روزی گفت: بنیاد ساخت 14 مدرسه شبانه‌روزی با 116 کلاس درس را در دستور کار دارد که تا به امروز 9 مدرسه را به بهره‌برداری رسانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر منع استفاده از اسلحه در جریان اغتشاشات گفت: 850 بسیجی در حوادث پایتخت مجروح شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس فرهاد اصلانی در کنار دخترش که شباهت بسیار زیادی به او دارد در فضای مجازی منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران گفت: اجرا و تکمیل پروژه های فنی، عمرانی و بهسازی فضاهای شهری، مرمت بناها و طراحی محورها و نقاط شاخص شهر تهران در اولویت برنامه های سال جاری قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می‌شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می‌بیند که در این فتنه تاکنون 850 مجروح و سه شهید داده‌ایم.

خبرگزاری دانا

سالن اصلی پردیس سینمایی راگا همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) با حضور مدیران موسسه سینما شهر و تصویر شهر به بهره برداری رسید.