دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت گفت: در همین هفته صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج را با بودجه 5 هزار میلیاردی که مجلس به این بیماران اختصاص داده است، راه‌اندازی خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار سرتیپ اباذری گفت: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آنها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آنها قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه صف مردم از افرادی که درصدد ایجاد ناامنی هستند جدا است، افزود: در این میان مطالبات و انتقادات مردمی از سوی مسئولان شنیده شده و به طور جدی پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله علوی بروجردی گفت: این جزء قانون اساسی کشور ماست که وزارت کشور اجازه بدهد مردم و احزاب در جایی با حفاظت خود وزارت کشور جمع بشوند و حرف خود را بزنند تا تجمعات به اغتشاش کشیده نشود. در این حوادثی که گذشت، بسیاری از حرمت‌ها شکسته شد. یک اعتراض ساده کارگری به بدگفتنِ به دین و ایمان و همه‌چیز می‌کشد! نگذارید این بی‌حرمتی‌ها اتفاق بیفتند!

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مردم ایران با آگاهی و بصیرت خود نه تنها از دروغ های دشمنان استقبال نکردند بلکه آنچنان برخورد کردند که آنها نتوانستند به نتایجی که میخواستند برسند و برای چندمین بار شکست نصیب توطئه گران و اغتشاشگران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم تولید بعضی از اقلام دارویی و واکسن‌ها توسط شرکت‌های داخلی را از جمله ثمرات تحریم‌ها دانسته و افزود: تحریم‌های آمریکا و غرب فرصتی ایجاد کرد تا در این تولیدات به خودکفایی برسیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

حداد عادل در تشریح رئوس برنامه‌های شورای گفت: ما در شورای ائتلاف گسترش کمی و شبکه‌سازی در سطح کشور را در دستور کار داریم. کار مهم دیگر ما آموزش است و باید از این طریق، از بین جوانان کادرسازی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی، شعار جمعیت کمتر، زندگی بهتر را اشتباه دانسته و تأکید کرد: برخی تنها آرامش و آسایش امروز خودشان را ملاحظه می‌کنند، اما فردا وقتی جمعیت کم و پیر شد، با کمبود و پیری جمعیت، نسل آینده شما چه خواهد شد؟ اینکه اجازه نمی‌دهیم محیط زیست تخریب شود، برای این است که محیط زیست تنها برای ما نیست، بلکه برای آیندگان هم است، بنابراین به فکر آیندگان بودن، خود یک مسئله مهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت محمد (ص) به ویژگی‌های مومن واقعی اشاره کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: مسائل فرهنگی بیشتر از آموزش سرچشمه می گیرد نه از فشار. اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان در دیدار دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از فعالیت ها و پیشرفت های که در علوم پزشکی کشور حاصل شده، تشکر کرده و گفتند: وزارت بهداشت و درمان افزون بر ارتقاء سطح سلامت و بهداشت کشور، باید نسبت به مسائل درمانی قشر ضعیف کشور به خصوص بیماران صعب العلاج کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: این جزء قانون اساسی کشور ماست که وزارت کشور اجازه بدهد مردم و احزاب در جایی با حفاظت خود وزارت کشور جمع بشوند و حرف خود را بزنند تا تجمعات به اغتشاش کشیده نشود. در این حوادثی که گذشت، بسیاری از حرمت‌ها شکسته شد. یک اعتراض ساده کارگری به بدگفتنِ به دین و ایمان و همه‌چیز می‌کشد! نگذارید این بی‌حرمتی‌ها اتفاق بیفتند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور رهبر انقلاب عنوان کرد: باید سازوکاری بین مردم و حاکمیت واسطه شود و پیام‌های حاکمیت را به مردم و مشکلات مردم را به حاکمیت منتقل کند و در بزنگاه‌های مهم مدیریت و نقش‌آفرینی کند.