جمعه 21 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانا

با توجه به قرارگرفتن در هفته وحدت و در سالروز ولادت رسول اکرم (ص) تقویت وحدت و اخوت شاخصه ای ضروری برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

خبرگزاری دانا

همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند با حضور مردم تهران در میدان ولیعصر (عج) برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

او در واکنش به این اتفاق، ابراز خوشحالی کرده بود و گفته بود که پس از این اتفاق خدا را شکر کرده که اعتقادات قلبی و عشق اش به خدا، رسول اکرم و اهل بیت اش از دایره مصادره به مطلوب خارج شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی عصر جمعه و همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، در میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت با حضور مردم برگزار شد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: اندیشه، استراتژی و عملیات جدید آن چیزی است که نیروی هوافضای سپاه را همیشه تازه نگه می دارد یعنی تولد قدرت در این نیرو بر تولید آن غلبه دارد که بسیار مهم است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عصر پنجشنبه 21مهرماه مصادف با شب ولادت حضرت رسول اکرم و امام صادق علیهما السلام، با برپایی مراسم شادپیمایی کودکان به همراه عروسک‌ها و شخصیت‌های نمایشی و کارتونی در بوستان علوی قم، به ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک خود پایان بخشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سیداحمد علم الهدی طی سخنانی در نماز جمعه مشهد گفت: برخی افراد که امروز به‌رغم روشن شدن حقایق، هنوز بر طبل مبارزه با حجاب می‌کوبند، ادعا می‌کنند که حجاب مهم نیست درحالی‌که حقیقت آن است که حجاب برای افراد ضددین و بی‌بند و بار مهم نیست بلکه برای زن باعفت و مرد مؤمن ما که 85 سال قبل در این مسجد گوهرشاد هدف گلوله دژخیمان ضدحجاب قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، حجاب مهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اغتشاشات اخیر گفت: امروز اغتشاشات خوابیده است و دقیقا روز رسوایی افرادی است که می‌خواستند پرچم انقلاب را بخوابانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند با حضور مردم تهران در میدان ولیعصر (عج) برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه قم در رابطه با حوادث اخیر یادآور شد: قبل از اینکه فوت این دختر جوان که همه را متأثر کرد را مطرح کنیم باید بگوییم که طراحی‌های این وقایع در اتاق فکر دشمن بوده است و آنها دنبال بهانه بودند که نقشه خود را عملیاتی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در اشاره به حوادث اخیر در کشور و اهداف برخی از آشوبگران، گفت: این افراد به دنبال استفاده‌های شخصی از این ناآرامی‌ها هستند اما هیچ‌کدام دغدغه دین ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی عصر جمعه و همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، در میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت با حضور مردم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز شنبه 23 مهرماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، اجتماع امت ولایتمدار همزمان با هفته وحدت و در محکومیت اغتشاش‌گران، در مساجد سراسر کشور برگزار می شود

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب بدست مراجع تقلید برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ائمه جمعه در کنار نمازگزاران بار دیگر بر بیعت با مقام معظم رهبری و همراهی با نظام تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل وضع جریمه برای حجاب زنان در اروپا را به معنی سلب آزادی زنان دانست و گفت: امروز دنیا با حق ویژه اداره می‌شود و مفاهیمی مثل آزادی و دموکراسی در غرب تا جایی ارزش دارد که به منافع آنها صدمه نزند و در میان مسلمان ها نیز تا زمانی ارزش دارد که در مسیر تامین منافع غربی‌ها باشد.