جمعه 21 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌کل‌دادگستری از تشکیل پرونده قضائی برای عاملان شهادت 2 مدافع امنیت در شهر بیرم خبرداد.

خبرگزاری دانا

شبانی گفت: دشمنان هیچ گاه تمایلی به اتحاد جهان اسلام ندارند و پیروزی انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد اتحاد کلمه و مقاومت باعث می شود ایران پیشرفت کند و همین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران همچون گذشته مقتدرانه و با عزم راسخ در مقابل توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنها ایستادگی و مقاومت می کند و اجازه فتنه انگیزی و خدشه به امنیت کشور را نخواهند داد.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

خبرگزاری دانا

در سالروز با سعادت میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه شهرستان های سیستان و بلوچستان در خطبه نماز جمعه این هفته وحدت و سیره پیامبر اسلام (ص) راه نجات بشریت خواندند و گفتند: اتحاد بین مسلمانان موجب رشد و ترقی اسلام می شود، و اگر وحدت نباشد قدرت شکسته می‌شود و دشمن ورود می‌کند و دین و دیانت از بین می رود.

خبرگزاری دانا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز شنبه 23 مهرماه 1401 پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، اجتماع امت ولایتمدار ایران اسلامی همزمان با هفته وحدت و در محکومیت اهانت کنندگان به مقدسات و اغتشاش‌گران، در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: در ماجرا و فتنه اخیر اخیر بیان کرده بودند هر چه می‌توانید الفاظ رکیک استفاده کنید زیرا جبهه مقابل شما به خاطر شرم و حیا از این الفاظ استفاده نمی‌کند و کار شما پیش می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم‌الهدی گفت: یکی از دوستان بسیج دانشجویی برای من تعریف می‌کرد که در میانه بحبوحه‌های امنیتی و آشوبها متوجه شدیم که یکی از لیدرهای آشوبگران ناگهان از انظار مخفی شد اما پس از تعقیب، مشخص شده که وی به دنبال فرار به آمریکا و پناهندگی بوده است. بعد از آن در قطار مشهد به نیشابور او را دستگیر کردند و اعتراف کرد که قصد پناهندگی را داشته است.

خبرگزاری دانا

رئیس‌کل‌دادگستری فارس با اشاره به شهادت دو مأمور سپاه و بسیج در شهر بیرم فارس از تشکیل پرونده قضایی برای قاتلان این مدافعان امنیت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حطیب جمعه مشهد کفت: از همه این‌ها بدتر، خواص بی‌بصیرتی هستند که برخلاف مزدوران و فریب‌خوردگان، به میدان آمده‌اند و برخی حتی خدا و پیامبر را قبول ندارند. ثمره فعالیت‌هایشان هم همان حرفی است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری اخیر خود مطرح کرد و به‌صراحت اعلام داشت که آشوب‌های اخیر در ایران باعث شده تا دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم و امیدها به همین ناآرامی‌ها دوخته...

خبرگزاری دانا

سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح (جمعه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: یکی از مسئولان امنیت تعریف می‌کرد که عده زیادی از کسانی که بازداشت شده بودند، آب می‌خواستند، غذا می‌خواستند اما هیچ‌کدام یک مهر برای نماز نخواسته‌اند که نشان می‌دهد این افراد از اساس دغدغه دین ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله حسینی گفت: چهار تا آدم فریب خورده فکر می کنند که می توانند پایه های این انقلاب را سست کنند آنها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی شود.