دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: البته الآن هم مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما با همت دولت و نیروهای انقلابی، از آن تلاطمی که در گذشته در اقتصاد کشور وجود داشت، عبور کرده‌ایم. خود آقای رئیسی با جدیت در صدد حل مشکلات است و نیروهایی هم که در وزارتخانه‌ها اند، نیروهای جهادی و انقلابی اند و تحرکی از جنس کار جبهه و جهاد در بدنه دولت وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

حسین طائب: در کالای اساسی احتیاج به تخصیص دلار نداریم و این پول را تبدیل به ریال کرده و دو سوم آن را مستقیم به جیب مردم می‌ریزیم و یک سوم دیگر را به زیرساخت ها می بریم تا دیگر فسادی شکل نگیرد؛ البته این جراحی یک فشار اقتصادی به مردم می آورد که با گذشت زمان شرایط بهتر می شود.

وب‌گاه عصر ایران

محمد خزاعی: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌ها نیز می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند؛ نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص).

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم کوتاه به سوالی درباره ابهامات فضای مجازی نسبت به ادامه همکاری سینماگران واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: کوشکی گفت: آن‌ها اساسا چیزی را نمی‌شناسند و به طور خاص شناخت دقیق و درستی از ایران، اخلاق، پیوندهای خانوادگی و دیگر مسائل شبیه به آن‌ها ندارند و درست به همین دلیل است که نسبت به آن‌ها حساسیت و یا واکنش جدی هم ندارند.-

وب‌گاه فرارو

مس کرمان با این برد 9 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد و نفت آبادان با 5 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم با ارسال نامه‌ای از رئیسی خواسته است تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ را برای همیشه مسدود شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است و در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شیخ علی مرادخانی ارنگه در 4 اردیبهشت 1305، در در روستای ارنگه از توابع کرج به دنیا آمد و پس از آموزش مقدمات متون حوزوی در حوزه علمیه قم، تحصیلات خود را در فقه و اصول در همانجا ادامه داد

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور با جمعی از جامعه شناسان و دانشگاهیان طیف‌های مختلف دیدار و به مدت سه ساعت پیرامون حل مسائل روز کشور گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه الف

شیخ علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل بلافاصله پس از ارتکاب جرم، از محل متواری شده بود که تلاش جهت دستگیری وی در دستور کار مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند و عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با هشدار به بدخواهان ملت ایران عنوان کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید. به آل سعود می گویم به قصرهای شیشه ای پناه ببرید.