شنبه 8 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه گفت: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور هم کمتر می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به برنامه‌های آموزشی ویژه زوجین، آمار طلاق در بین مددجویان بسیار کمتر از آمار سطح جامعه است.

خبرگزاری دانا

به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) پایگاه تحلیلی خبری شیرازه بازخوانی کوتاهی بر سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقوام و مذاهب مختلف خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

شماری از روحانیون در مصاحبه‌های مختلف ضمن تاکید بر وحدت و برادری، گفتند: وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی است.

خبرگزاری دانا

مجید الهی راد گفت: سال گذشته در خراسان شمالی 27 میلیارد تومان زکات جمع آوری شد که 22 میلیارد تومان برابر با 92 درصد زکات استان برای امور محرومان شامل مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل دانش آموزان و اشتغال هزینه شد و مابقی برای طرح های عام المنفعه مصرف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلامی گفت: این نبردی است که از درون خیابان‌های شهرهای ما تا واشنگتن، نیوریورک، لندن، تل‌آویو، ریاض و امثال این پایتخت‌ها امتداد دارد.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام تاتلاری با اشاره به کلمه «خاتَمَ النَبِیِین» (احزاب /40) گفت: کلمه‌ی خاتم النبیین که در قرآن آمده به معنای آخرین پیغمبر است. این پیداست دین کامل شده است. وقتی می‌گویند: این آخرین است یعنی «الیَومَ أَکمَلتُ لَکُم دینَکُم وَ أَتمَمتُ عَلَیکُم نِعمَتی» (مائده /3) دین کامل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسنی اژه‌ای گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی، ظلم به مردم و آینده است.

خبرگزاری دانا

مردم با بصیرت شهر یاسوج در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) شرکت کردند و با شعار " زن، عفت، افتخار " و " لبیک یا خامنه ای " سناریوی فتنه های دشمن را در هم پیچیدند.

خبرگزاری تسنیم

جام جهانی تمبرها با تصویر 9 اسطوره فوتبال جهان و با یک تمبر ویژه که به تصویری از حرم امام حسین علیه‌سلام اختصاص دارد، برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود، روز چهارشنبه (20 مهر) همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران دیدار کرد. رئیس قوه قضاییه در ابتدای سخنانش ضمن تبریک و تهنیت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام...