چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه برگزار شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه برگزار شد

مراسم بدرقه تیم‌های ملی جودو اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی امروز برگزار و ملی پوشان با رد شدن از زیر قرآن و پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) راهی قونیه شدند.

مراسم بدرقه تیم‌های ملی جودو اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی امروز برگزار و ملی پوشان با رد شدن از زیر قرآن و پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) راهی قونیه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،، مراسم بدرقه تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان پیش از اعزام به بازی‌های به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (ترکیه) امروز سه شنبه 18 مردادماه با حضور آرش میراسماعیلی رئیس، صدیقه کعبی زاده دبیر کل، محمد صابر گرایلی و مریم بهاروند نواب رئیس فدراسیون در سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار شد.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه حضور پیدا کردند و برای دقایقی با بانوان اعزامی به گفت و گو پرداختند و برای نفرات اعزامی به این مسابقات آرزوی موفقیت کردند. در پایان جلسه بانوان، کادر فنی تیم ملی و بانوان اعزامی به قونیه برای دقایقی به گفت و گو پرداختند و از برگزاری منظم و دقیق اردوهای تیم ملی در طول این مدت از مسولان فدراسیون تشکر کردند.

در ادامه علی حقیقی و پیردهقان از مریم بربط و شیوا جهانگیری 2 جودوکار همدانی تیم ملی اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل به عمل آورند. حقیقی با اهدا پاداش نقدی به بربط و جهانگیری به آنها قول داد در صورت کسب مدال در قونیه پس از بازگشت تیم ملی به ایران طی مراسمی در استان همدان از این دو جودوکار به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

آرش میراسماعیلی و محمد صابر گرایلی به همراه مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم‌های ملی جلسه‌ای را با اعضا تیم ملی جودو اعزامی به قونیه برگزار کردند. در این جلسه مردان اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند و حاضرین برای دقایقی با ملی پوشان به گفت و گو پرداختند. محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی تیم ملی، محسن ذکریا مربی تیم ملی، هادی کردی سرپرست تیم ملی. پیمان ترکاشوند رئیس هیأت جودو استان تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

ملی پوشان پیش از خروج از فدراسیون جودو از زیر پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان ابا عبدالحسین (ع) رد شدند و با تبرک کردن این پرچم میزان عشق و ارادت خود به اهل بیت و سید سالارشهیدان و خاندان مظلومش را نشان دادند و راهی مسابقات شدند.