سه‌شنبه 17 مهر 1403

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید جذب و گزینش قضات معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید جذب و گزینش قضات معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید جذب و گزینش قضات معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور امین‌حسین رحیمی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز در محل ساختمان شماره 3 قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان حوزه قضایی و ستادی قوه قضاییه برگزار شد، علی نظری به عنوان مدیرکل جذب و گزینش قضات معارفه و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا عابدی، مدیر کل سابق جذب و گزینش قضات قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدی ضمن تشکر از زحمات و همکاری کلیه کارکنان و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود ارائه کرد. همچنین علی نظری مدیرکل جذب و گزینش قضات معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی حجت الاسلام و المسلمین عابدی، گزارشی از برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو ارائه کرد.

در پایان مراسم، حکم نظری توسط امین‌حسین رحیمی به وی اهدا شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدی نیز که طی حکمی از سوی آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه و با پیشنهاد معاون محترم منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به عنوان عضو معاون دیوان‌عالی کشور منصوب شده‌، با اهدای حکم و لوح تقدیر از سوی معاون محترم منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام