جمعه 7 اردیبهشت 1403

مرز خسروی برای تردد زوار اربعین طی هفته آینده بازگشایی خواهد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مرز خسروی برای تردد زوار اربعین طی هفته آینده بازگشایی خواهد شد

بهمن امیری مقدم گفت: مرز خسروی طی هفته آینده بازگشایی خواهد شد و پس از اینکه اولین کاروان زوار از این مرز عبور کردند بازگشایی را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، بهمن امیری مقدم در ستاد اربعین استانی که در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد اظهار داشت: لطف خدا شامل حال ما شده که امسال بازگشایی مرز خسروی را برای اعزام زائرین به کربلای معلی داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: تمام تمهیدات لازم جهت بازگشایی مرز خسروی انجام شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی خاطر نشان کرد: تعهدات استانی و ملی در جلسه با وزیر کشور به عنوان مطالبه عنوان خواهد شد.

امیری مقدم بیان داشت: مرز خسروی طی هفته آینده بازگشایی خواهد شد و پس از اینکه اولین کاروان زوار از این مرز عبور کردند بازگشایی را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: باید برای آمادگی بیشتر عراقی‌ها به این کشور کمک شود.

وی گفت: رئیس جمهور در سفر به کرمانشاه مرز خسروی را دارای زیرساخت های خوبی دانست و عنوان کرد این مرز باید به مردم شناسانده شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مرز خسروی مزیت های بسیاری دارد که باید رسانه ای شود چرا که بسیاری از مردم فکر می کنند این مرز هنوز بسته است.

وی اظهار داشت: از آنجا که تبلیغات ما ضعیف بوده متاسفانه از تعداد یک میلیون نفری که برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند تعداد کمی برای عبور از مرز خسروی ثبت نام کرده اند در حالی که امنیت این مرز به طور کامل تامین و زیرساخت ها فراهم است.

انتهای پیام /