شنبه 7 مهر 1403

مسئولان قدر ظرفیت عظیم بسیج را بدانند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مسئولان قدر ظرفیت عظیم بسیج را بدانند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به بسیج و بسیجیان نگاهی آسمانی دارند و این جایگاه بالای بسیج و بسیجیان و عملکرد بسیج را نشان می دهد.

وی بابیان اینکه برای شناخت بسیج و بسیجیان باید در پایگاه های بسیج محلات و مساجد حاضر شد، گفت: پایگاه‌های بسیج محلی برای حضور انسانهای مخلص و ولایت‌مدار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: اگر بسیج و بسیجیان نبودند استکبار جهانی، ایران اسلامی را می بلعید، بسیج یک اقیانوس عظیم است که موجب شده در همه عرصه ها دست برتر را داشته باشیم.

حجت الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: بسیجیان در سنین مختلف واقعا مخلصانه و جهادی پای کار انقلاب و کشور هستند و امید داریم که مسئولان قدر این ظرفیت عظیم را بدانند.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید بسیج امام خمینی ولی فقیه مقام معظم رهبری حجت الاسلام تویسرکانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است