سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

مسعود شجاعی وارد قلب و ذهن تیم شده است؛/ عبداللهی: با پیروزی مقابل پیکان تک رقمی می‌شویم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مسعود شجاعی وارد قلب و ذهن تیم شده است؛/ عبداللهی: با پیروزی مقابل پیکان تک رقمی می‌شویم

حمید عبداللهی می‌گوید از زمان حضور مسعود شجاعی، هوادار از نظر ذهنی و بدنی متحول شده است.

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان در ابتدا گفت: شناخت خوبی از تیم پیکان داریم. آنها یک باشگاه پرامکانات در پایتخت هستند که از کادرفنی خوبی برخوردارند. آنها در چند بازی اخیر منسجم‌تر شده‌اند و قابل احترام هستند. امیدوارم بازی خوب و پر از هیجانی بشود.

او در مورد هوادار اضافه کرد: روندمان ثبات بیشتری پیدا کرده است. تیم‌مان بسیار همدل است و حال همه ما در این تیم خوب است. فردا همه به سه امتیاز بازی نیاز دارند. بازیکنان باهوشی داریم. امیدوارم بازیکنان فردا با جسارت‌تر به زمین بروند که بازی را ببریم.

او در مورد اهداف هوادار گفت: در مقطعی که به هوادار آمدیم شرایط هوادار طوری بود که باید تلاش می‌کردیم این تیم در لیگ بماند. آقای شجاعی افکار و روح بلندی دارد که می‌خواهد تیم را تک رقمی کند‌. اگر بازی فردا را ببریم قطعا رتبه ما تک رقمی خواهد شد.

عبداللهی در مورد تغییر شرایط بازیکنان گفت: روزی که آمدیم بچه‌ها دچار بیماری روحی بودند و فراموش کردند چه کسی هستند. آقای شجاعی وارد ذهن و قلب بازیکنان شد. شرایط بدنی آنها هم ایده‌آل نبود. تیمی که بازیکن شرح وظایف داشته باشد و آمادگی جسمانی‌اش بالا باشد، موفق می‌شود.

عبداللهی در این خصوص ادامه داد: داریوش شجاعیان، کریم اسلامی، امین پورعلی، یونس شاکری و... شاید همه فکر می‌کردند فوتبال‌شان تمام شده اما با تلاش بیشتر شرایط را تغییر دادند. اگر بازیکنان هوادار بخواهند بازی کنند، هر تیمی جلوی ما کار سختی خواهد داشت. فکر می‌کنم تک رقمی شدن برای این تیم هوادار کوچک باشد.

مسعود شجاعی وارد قلب و ذهن تیم شده است؛/ عبداللهی: با پیروزی مقابل پیکان تک رقمی می‌شویم 2