جمعه 28 اردیبهشت 1403

مسکن و اجاره‌نشینی سوژه شب طنز «نطنز» شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مسکن و اجاره‌نشینی سوژه شب طنز «نطنز» شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب طنز انقلاب اسلامی که «نطنز» نام دارد، به همت باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی هر ماه در تهران و به صورت حضوری برگزار می‌شود. موضوع بیست و هفتمین نطنز، مسکن و اجاره‌نشینی است و در آن برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی و نثرخوانی طنز، استندآپ کمدی، کلیپ طنز، دوبله زنده و موسیقی طنز اجرا می‌شود. اجرای این برنامه را محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب طنز انقلاب اسلامی که «نطنز» نام دارد، به همت باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی هر ماه در تهران و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

موضوع بیست و هفتمین نطنز، مسکن و اجاره‌نشینی است و در آن برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی و نثرخوانی طنز، استندآپ کمدی، کلیپ طنز، دوبله زنده و موسیقی طنز اجرا می‌شود. اجرای این برنامه را محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی به عهده خواهد داشت.

همچنین در حاشیه این برنامه، کاریکاتوریست‌ها با موضوعات روز و موضوع اصلی برنامه به ترسیم کاریکاتور خواهند پرداخت. بیست و هفتمین نطنز از ساعت 17 الی 19 روز جمعه نوزدهم خردادماه 1402 در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.