دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی (ع) هستند را اعلام کرد.

پس از مذاکره با عراق برای رفع مشکلات مسیر ریلی تهران - کربلا در خاک عراق، پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) 29 مرداد ماه با سه نوع قیمت آغاز شد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، ذخایر خون را در کشور 8 تا 10 روز اعلام کرد و گفت: شبکه ملی خونرسانی هر گونه کاهش ذخایر را در استان‌های دیگر همپوشانی می‌دهد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، به تشریح مهم ترین اقدامات و برنامه های بیمه سلامت در آستانه هفته دولت پرداخت.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 19 استان کشور از احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

طرح شیر مدارس اواخر دهه 70 آغاز شد و اواخر دهه 80 به دلیل برخی مشکلات از جمله تامین منابع متوقف شد. حال اما سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی می‌گوید این طرح به برنامه هفتم توسعه اضافه شده است.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

داشتن کفش مناسب یکی از نکات مربوط به سلامتی است که زائران باید به آن توجه کنند.

سویه جدید ویروس کرونا، در برخی از کشورها خودنمایی کرده و بیم آن می‌رود بار دیگر شاهد گسترش سویه جدید در دنیا باشیم. در همین حال، این پرسش مطرح است که آیا این سویه خطرناک و مرگبار خواهد بود.

سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور خبر داد.

دومین متهم پرونده قتل‌های سریالی رانندگان خودروهای شیشه دودی در تهران جزئیات تازه‌ای از جنایت‌هایشان را برملا کرد.

زن میانسال که متهم است با اجیر کردن مرد نانوا و خواستگار دخترش، همسر عتیقه‌فروش خود را به قتل رسانده است درحالی در دادگاه کیفری یک تهران محاکمه شد که اولیای‌دم برای همه متهمان درخواست قصاص کردند.

حتما شنیده‌اید یا دیده اید افرادی را که خارش کف دست را نشانه به دست آوردن پول می‌دانند اما این موضوع حقیقت نداشته و خارش کف دست علت دیگری دارد.